MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BT - aktywacja telefonu ?

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 2 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kati-kat

Post #1 Ocena: 0

2008-01-07 11:49 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

Cytat:

2008-01-07 00:35, vitek napisał(a):
Aby BT lub inny dostawca usług mógł domagać się pieniędzy za złamanie warunków kontraktu musiałby najpierw dostarczyć te warunki na piśmie (może być na monitorze), inaczej mogą sobie pogwizdać


wiec tak jak powiedzialam...kara nie wynika z tego ze nie dotrzymalismy umowy..tylko z tego ze takowej nie bylo!!
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

kati-kat

Post #2 Ocena: 0

2008-01-07 11:53 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

Cytat:

2008-01-07 11:39, autofan napisał(a):
.Jesli skontaktujesz sie z BT aktywuja ci numer w ciagu 24h(u mnie trwalo to 12h).Nastepnie wybierasz dostawce uslug internetowych podpisujesz umowe i to wszystko.z BT otrzymalem tylko list informujacy mnie ze jest im przykro ze nie chce korzystac z ich uslug.Nie mam pojecia skad te informacje o karach .Dziwne,moze po prosu nie czyta sie zawieranych umow? pozdrawiam:-D

no wlasnie to pod tym cyctem powinno byc...zadnej umowy nie bylo...nie z BT...byla umowa z TT i to wszystko.
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

mirabelka77

Post #3 Ocena: 0

2008-01-07 12:02 (17 lat temu)

mirabelka77

Posty: 621

Kobieta

Z nami od: 25-04-2007

Skąd: londyn

ja mialam line rental z BT,natomiast korzystalam z uslug Talktalk,przed Swietami zdecydowalam sie na opcje z TalkTalk(line rantal,broadband i rozmowy),ludzie z TT sami przeprowadzili ten transfer,z BT dostalam list,ze dziekuja za dotychczasowa wspolprace oraz czek ze zwrotem nadplaconej line rental,takze nie wiem za co oni chca Cie skasowac:-o

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kati-kat

Post #4 Ocena: 0

2008-01-07 12:16 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

hmmmm.... no ja tez nie wiem...sprawa ciagnie sie juz od jakichs 4-5 miesiecy...oni przysylaja pisma i strasza,ze mi wszystko wylacza..czego zrobic nie moga bo nie oni sa operatorem teraz...wiec moga sie pocalowac w nos.
problem tylko w tym,ze oni groza ze wpisza nas na czarna liste kredytowa...czy jak oni to zwa...prubowalismy tam dzwonic ale zeby ktos laskawie odebral to sie czeka po 90 minut ap ozniej mowia, ze to nie ten departament..iz e cie przelacza...kolejna 60 min i nikt nie odbiera...to jest jakies chore!!
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Szubus

Post #5 Ocena: 0

2008-01-07 12:32 (17 lat temu)

Szubus

Posty: 65

Mężczyzna

Z nami od: 18-04-2006

Skąd: london

od aktywacji czy zalozenia nowej lini jest 3 miesiace wiazace (chyba jeszcez- sprawdzcie) pozniej robta co chceta, a jak chcielibyscie na ten czas 3 mies miec internet bez kontraktu rocznego to polecam bethere 18puntow za 24mb i modem bezprzewodowy- mozna zerwac umowe kiedy sie chce z 3 miesiecznym wypowiedzeniem, tak ze spoko, jak ktos nie wie co i jak to na priv prosze.
pozd

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer Skype

Szubus

Post #6 Ocena: 0

2008-01-07 12:33 (17 lat temu)

Szubus

Posty: 65

Mężczyzna

Z nami od: 18-04-2006

Skąd: london

aha, roztocz; pozdrowienia dla AR Lublin :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer Skype

autofan

Post #7 Ocena: 0

2008-01-07 13:38 (17 lat temu)

autofan

Posty: 807

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2007

Skąd: Poole

"ja z BT tez nie podpisywalam zadnej umowy, aktywowali mi linie przeszlam na talk talk a po miesiacu dostalam pismo z bt o zaplate 209 funtow za zerwanie kontraktu ktory nigdy nie istnial? jakies podpowiedzi?"
Jak w takim razie moglas korzystac z telefonu?Tu nie ma cudow ,musialas cos przeoczyc.

[ Ostatnio edytowany przez: autofan 07-01-2008 13:40 ]

Milosnik samochodow.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer ICQNumer Skype

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2008-01-07 14:09 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jak zakladalam telefon w BT to wygladalo to tak, ze zadzwonilam do nich, podalam swoje dane i lokalu (nie mogli znalezc lokalu w swojej bazie) i po 24h podlaczyli telefon (co prawda nie do mojego mieszkania, tydzien czekalam az przelacza do mnie), zadnej umowy nie przyslali i nie informowali mnie o warunkach rezygnacji itp.

Byc moze maja jakies restrykcje co do rezygnacji, trzeba przejrzec ich strone. Ja mam te sama linie od kilku lat.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kati-kat

Post #9 Ocena: 0

2008-01-07 14:12 (17 lat temu)

kati-kat

Posty: 1207

Kobieta

Z nami od: 19-09-2007

Skąd: northampton

jak juz pisalam, nigdy nie widzielismy zadnej umowy z BT, niczego od nich nie podpisywalismy. po ok 4 dniach przyszedl rachunek do zaplaty, ktory mimo ze nie powinnismy bo nie kozystalismy z ich uslug zaplacilam.
nawet jesli bylby jakis kontrakt to bysmy go nie podpisywali bo wiedzielismy ze nie bedziemy z bt kozystac...chodzilo o aktywacje linii i pakietu 1 bo taki potrzebny byl do zawarcia umowy z TT.
bt wladowalo nas na opcje 2(mino ze proslilismy o 1), ktora w ciagu 7 dni zmienilismy.

po tym, po kilkunastu tyg przyszlo wezanie do zaplaty.
always look forward.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #10 Ocena: 0

2008-01-07 14:41 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,