MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Z Kanady do UK - Manchester

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Reggie

Post #1 Ocena: 0

2016-05-16 00:29:13 (8 lat temu)

Reggie

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 15-05-2016

Skąd: Rugby

Czesc wszystkim
Z gory przepraszam za brak polskich znakow.
Tak jak w temacie planuje przeniesc sie na stale z Kanady do Angli.Jestem zawodowym kierowca ciezarowki. Wiem ze moje kanadyjskie prawo jazdy nie jest uznawane w Anglii. That's ok zaczne od nowa. W UK bylem juz wczesniej przez 14 miesiecy. Mam NIN i aktualne konto w banku.

Prosilbym o rade jakich miejsc unikac (dzielnice o duzej przestepczosci)gdy bede poszukiwal mieszkania.Czy szukac przez agencje mieszkaniowe czy moze u rodakow. Kazda wskazowka sie przyda. Jak oceniacie Manchester jako miasto, czy wam sie podoba czy nie zalujecie przeprowadzki?

Podczas mojego pobytu w Anglii bylem dwa dni w Manchester i Liverpool. Oby dwa miasta bardzo mi sie podobaly. Ale bardziej sklania mnie jakos do Manchester. Jak tu jest z rynkiem pracy?

Czy sa tu na forum jacys zawodowi kierowcy, ktorzy mogliby sie podzielic swoimi radami w poszukiwaniu pracy ? Czy trudno jest znalezdz prace bez angielskiego doswiadczenia? Jezykiem angielskim posluguje sie bez problemow z tym ze akcent jest amerykanski/kanadyjski.

Dziekuje uprzejmie za odpowiedzi
Pozdrawiam Reggie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kik1976

Post #2 Ocena: 0

2016-05-16 06:25:01 (8 lat temu)

kik1976

Posty: 6561

Kobieta

Z nami od: 30-08-2006

Skąd: Neverland