Str 6 z 9 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: -1 2011-05-27 15:21:08 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
marcinb | Post #2 Ocena: 0 2011-05-27 15:22:38 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
OK. Nie ma co dywagowac ani teoretyzowac. Mamy kontakt z Policja i cieszmy sie z tego.
W razie watpliwosci, tak jak w przypadku Obrony Koniecznej, mamy kogo sie zapytac. A teraz proponuje przestac Off Topic'owac tylko skupic sie na konkretnych zagadnieniach. W koncu nikt nie lubi jak sie watek zasmieca. Potraktujmy ten watek tak jak watekk Zwiazkow Zawodowych - Pytanie i Odpowiedzi. Tyle z mojej strony. Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
Post #3 Ocena: 0 2011-05-27 15:40:22 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
frecia | Post #4 Ocena: +1 2011-05-30 15:35:42 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2010 Skąd: manchester |
ok, temat:
jaka jest dorga odwolawcza jezeli nie jestesmy zadowoleni z pracy policji jak i rezultatow sledztwa. |
Greater_Manches | Post #5 Ocena: -1 2011-05-31 12:17:59 (14 lat temu) |
Z nami od: 13-05-2011 Skąd: Manchester |
Otrzymalismy nastepujace pytanie na PW. Przytaczamy jego tresc, oczywiscie bez szczegolow dotyczacych nadawcy, poniewaz to pytanie sie powtarza.
Pytanie: Witam serdecznie mam pytanie odnośnie ciszy nocnej w jakich jest godzinach, bo mam trochę uciążliwych sąsiadów i po 22 słuchają głośno muzyki i moja córka się budzi? Oraz chciałabym się zapytać jak to jest z wezwaniami przy zakłócaniu ciszy nocnej? Dziękuję z góry za odpowiedź Odpowiedz: Cisza nocna uznawana jest pomiedzy godzina 23.00 i 7.00, aczkolwiek pamietac nalezy, ze nie jest to jest ‘zelazna zasada’. Oczywiscie w przypadku halasliwych sasiadow, mozna zadzwonic na policje, a najlepiej jest skontaktowac sie z lokalnym zespolem ds. sasiedztwa (Local Neighbourhood Policing Team), ktorego dane kontaktowe dostepne sa na stronie http://www.gmp.police.uk/mainsite/pages/0F51B3FCDE248B89802570FD003BB0B3.htm Istnieje rowniez mozliwosc skontaktowania sie z lokalnym urzedem (Council), ktory ma zespol ds. uciazliwego sasiedztwa (Neighbourhood Nuisance Team). Obie grupy scisle ze soba wspolpracuja i rozwiazuja problem, jak ten opisany przez Ciebie. Prosze pamietac, ze taki przypadek uznany jest za zachowanie aspoleczne (anti-social behaviour). Pozdrawiamy, |
|
|
Greater_Manches | Post #6 Ocena: -1 2011-05-31 12:22:38 (14 lat temu) |
Z nami od: 13-05-2011 Skąd: Manchester |
W odpowiedzi na pytania zadane przez Hail_Eris:
1. Greater Manchester Police stara sie odbierac wszystkie zgloszenia telefoniczne najszybciej jak to jest mozliwe. W kazdym przypadku w czasie krotszym niz 30 sekund. Na dzien dzisiejszy srednia wynosi okolo 10 sekund. Szczegolowe statystyki dostepne beda w przyszlym tygodniu. Jesli ktos jest nimi zainteresowany, prosimy o kontakt mailowy pod adresem salfordsouth.neighbourhood@gmp.police.uk (w temacie prosze wpisac „For Gary Stuart” ![]() 2. Greater Manchester Police stosuje strategie dotyczaca czasu odpowiedzi na wezwanie patrolu policji na miejsce zdarzenia. W celu okreslenia, jak pilne jest zgloszenie stosuje sie nastepujace kryteria, dzieki ktorym zgloszeniu nadaje sie stopnie od 1 do 5, gdzie 1 jest najwazniejsze. Stopien 1 a) Gdy zdarzenie ma miejsce teraz i zachodzi wysokie ryzyko: - Zagrozenia zycia - Uzycia lub grozba uzycia przemocy - Powaznego uszkodzenia ciala, - Powaznego uszkodzenia cudzej wlasnosci b) Gdy dotyczy przestepstwa, jesli: - Jest lub jest prawdopodobne, ze bedzie to przestepstwo ‘powazne’ - Przestepstwo jest dokonywane w danym momencie - Sprawca zostal zlapany na goracym uczynku - Sprawca zostal zatrzymany i zagraza lub moze zagrazac bezpieczenstwu wlasnemu lub innych c) W przypadku wypadku drogowego, jesli: - Jesli do czynienia mamy z uszkodzeniem ciala lub prawdopodobienstwem uszkodzenia ciala - Nastapilo powazne utrudnienie ruchu lub strategiczna droga zostala zablokowana lub ruch drogowy sie blokuje W przypadku gdy zadne z powyzszych nie ma zastosowania, a osoba ktora odebrala zgloszenie 999, nadal moze zakwalifikowac to zgloszenie jakos Stopien 1, jesli ma ku temu silne przeslanki. Stopien 2 - Wystepuje autentyczna obawa o czyjes bezpieczenstwo - Sprawca zostal zatrzymany, ale nie zagraza swojemu lub bezpieczenstwu innych - Istnieje ryzyko utracenia swiadka lub dowodu, jesli patrol nie dotrze na miejsce zdarzenia w ciagu 1 godziny - Osoba odbierajaca zgloszenie 999 uzna, ze dzwoniacy jest narazony na biezpieczenstwo Stopien 3 - Gdy zgloszenie nie kwalifikuje sie na Stopien 1 lub 2 (wg zamieszczonych wyzej wymagan) Zdarza sie, ze zgloszenie Stopnia 4 jest traktowane jak 3 gdy: o Zglaszajacy odmawia umowienia spotkania (procedura w przypadku stopnia 4) o Jesli niezakwalifikowanie zgloszenia jako Stopien 3 oznacza ryzyko utracenia zaufania ze strony spoleczenstwa o Istnieje ryzyko utracenia swiadka lub dowodu, jesli patrol nie dotrze na miejsce zdarzenia w ciagu 4 godzin o Zgloszenia dotyczace osob zaginionych (z innych Dywizji lub oddzialow policji z innego regionu) Stopien 4 Organizuje sie wizyte, gdy moze ona poprawic jakos pomocy niesionej przez policjei, gdy czas nie jest kluczowym czynnikiem oraz gdy nie istnieje ryzyko utraty swiadka lub dowodu. Stopien 5 Rozmowa telefoniczna pomiedzy osoba zajmujaca sie danym przypadkiem a zglaszajacym. Stopien 1: Odpowiedz na zgloszenie o naglym wypadku – patrol dociera na miejsce zdarzenia w ciagu 15 minut od zgloszenia Stopien 2: Odpowiedz na zgloszenie priorytetowe - patrol dociera na miejsce zdarzenia w ciagu godziny od zgloszenia Stopien 3: Rutynowa odpowiedz na zgloszenie – patrol dociera na miejsce zdarzenia w ciagu 4 godzin od zgloszenia Stopien 4: Uprzednio zorganizowana wizyta jako odpowiedz na zgloszenie – spotkanie lub inna forma kontaktu w ciagu 48h Stopien 5: Rozmowa telefoniczna - pierwszy kontakt w nawiazaniu do zgloszenia Prosze wziac pod uwage, ze powyzsze to jedynie streszczenie dokumentu. Zawiera informacje ogolne, majace na celu ulatwienie zrozumienia strategii GMP. |
Greater_Manches | Post #7 Ocena: 0 2011-05-31 13:03:27 (14 lat temu) |
Z nami od: 13-05-2011 Skąd: Manchester |
Cytat: 2011-05-30 15:35:42, frecia napisał(a): ok, temat: jaka jest dorga odwolawcza jezeli nie jestesmy zadowoleni z pracy policji jak i rezultatow sledztwa. Mozna to zrobic na 2 sposoby: 1. Online: http://www.gmp.police.uk/mainsite/complaints.htm Na tej stronie za posrednictwem formularza online, ktory nalezy wypelnic i wyslac. 2. Mozna udac sie do najblizszej komendy policji i poprosic o rozmowe z Duty Inspector, ktory przyjmie skarge/zazalenie. Pozdrawiamy, |
Post #8 Ocena: 0 2011-05-31 13:10:35 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Dwunasty | Post #9 Ocena: -1 2011-05-31 13:23:32 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Teraz z cytat z odpowiedzi Policji:
Stopien 1 a) Gdy zdarzenie ma miejsce teraz i zachodzi wysokie ryzyko: - Zagrozenia zycia - Uzycia lub grozba uzycia przemocy - Powaznego uszkodzenia ciala, - Powaznego uszkodzenia cudzej wlasnosci Cytat: 2011-05-31 12:22:38, Greater_Manchester_Police napisał(a): Stopien 1: Odpowiedz na zgloszenie o naglym wypadku – patrol dociera na miejsce zdarzenia w ciagu 15 minut od zgloszenia Prosze wziac pod uwage, ze powyzsze to jedynie streszczenie dokumentu. Zawiera informacje ogolne, majace na celu ulatwienie zrozumienia strategii GMP. Jestem przekonany iż w przypadku gdy ktoś włamuje się do Twojego domu a Ty jesteś w środku zostanie zastosowany 1 stopień. |
frecia | Post #10 Ocena: 0 2011-05-31 14:00:02 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-12-2010 Skąd: manchester |
lub mozna udac sie do IPCC... Nalezy pamietac ze IPCC nie zjamuje sie kazda sprawa - wiecej na stronie:
http://www.ipcc.gov.uk about what you can complain: People who work in the police service should behave appropriately at all times. Expectations about the behaviour of both police officers and members of police staff are set out in their respective Standards of Professional Behaviour. These expectations include requirements to: •Act with honesty and integrity, fairness and impartiality •Treat members of the public and their colleagues with respect •Not abuse their powers and authority •Act in a manner that does not discredit or undermine public confidence in the police service If you feel that someone working for the police has not met these standards, you can make a complaint. sama skorzystalam pare lat temu ze skutkiem pozytywnym dla mojej rodziny. o istnieniu IPCC dowiedzialam sie wowczas z organizacji victim support pozdrawiam. |