MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rzecznik Praw Konsumenta

 

Postów: 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

spisu88

Post #1 Ocena: 0

2010-06-23 14:15:44 (15 lat temu)

spisu88

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 03-07-2009

Skąd: Blackburn

Wiatjcie , z góry dzieki za odpowiedzi nie wiem czy to juz było , mam problem z sklepem . Czy wiecie ja sie nazywa tai rzezcnik i gdzie go moge znalesc .

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-06-23 14:32:33 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: 0

2010-08-23 23:58:18 (15 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

trochę zgłupiałem, miesiąc temu kupiłem pewną rzecz okazało się że ma definitywnie wadę fabryczną.
napisałem do sprzedawcy, a on mi odpisał że 2 letnia gwarancja jest gwarancją fabryczną i mam się skontaktować z producentem!

Muszę sprawdzić gdzie jest siedziba ale jeżeli producent jest w chinach to mam słać do chin??
Kupiłem od angielskiego sprzedawcy trochę daleko 150 mil a paczka ciężka około 20Kg
czy gwarancja producenta oznacza ze w Uk sprzedawca może umyć ręce?? :-o nie chce zwracać chce by mi wymienili na nowe (naprawić się nie da)
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Arturo28

Post #4 Ocena: 0

2011-08-11 07:39:40 (14 lat temu)

Arturo28

Posty: 123

Mężczyzna

Z nami od: 30-01-2010

Skąd: Wieś

Witam.Mam problem tego typu,iz 5 lipca 2011 roku kupilem w pewnym sklepie internetowym akcesorie do konsoli.Przesylka darmowa miala byc od 3 do 5 dni roboczych,ale ze wzgledu ze wyjezdzalem na urlop do Polski to wzialem exkspres delivery,za ktore zaplacilem prawie 6F i mialo byc working next day.Oczywiscie nie przyszlo.W Polsce bedac 3 tygodnie codziennie sprawdzalem przez internet sledzenie przesylki i ciagle bylo ze w trakcie realizacji.Czekalem i czekalem.Wkoncu w czwartek przed wyjazdem juz z Polski wyslalem im e-meila i oni odpisali mi,ze 28 lipca zostalo wyslane rano kurierem i dojdzie mi od 3 do 5 dni roboczych,a za ekspres delivery zwroca mi pieniadze.Wiec mysle ok.Wrocilem do UK i przesylki nie ma.Wiec pisze kolejnego meila do nich a oni mi odpisuja ze dojdzie w przyszlym tygodniu.Oczywiscie nie doszlo.Pisze kolejnego meila ze zadam zwrotu pieniedzy ze dluzej nie bede czekac a oni mi odpisuja zeby poczekac do 18 sierpnia.Ja im pisze ze nie bede czekac ze zadam zwrotu pieniedzy,a oni nic o pieniadzach nie pisza tylko zeby czekac.Wiec wczoraj dzwonie do nich a tam poczta sie zglasza,i ze dziekuja za telfon do nich i rozlacza sie.Co ja z tym moge zrobic?
Lublin river side

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fenek4

Post #5 Ocena: 0

2011-08-11 09:35:08 (14 lat temu)

fenek4

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 02-04-2011

Skąd: ss

http://www.konsumentuk.com/

Pod tym linkiem macie wszystkie prawa konsumenta po polsku.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,