MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Bono

Post #1 Ocena: 0

2006-01-09 19:27 (19 lat temu)

Bono

Z nami od: 09-01-2006

Witam wszystkich
Mam 49 lat
Pod koniec lutego wybieram się do Manchesteru mam tam znajomych a wiec łatwiej będzie mi przeżyc ten początkowy okres
Jestem elektrykiem w mniejszym stopniu instalatorem a bardziej elektrykiem przemysłowym i automatykiem mam uprawnienia SEP do 20kV pomiarówke i wiele innych znam obsługę kompa tzn. MS Word, Excel, AutoCAD , Autodesk Inventor , umiem programować, Siemens LOGO!Soft oraz Step 7 zarówno FBD jak i LAD z innym oprogramowaniem też powinienem sobie poradzić Nie są mi obce zarówno pace montażowe jak i konserwacja, .sporo zajmowałem się obsługą zarówno sieci telefonicznych jak i central (przede wszystkim Siemens} np. Hicom 300. Najgorsze jest chyba to że niezam angielskiego a niemiecki chyba zbytnio mi się nie przyda. Powiedzcie jaką mam szanse na znalezienie pracy.
:-(
Bono

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2006-01-09 23:03 (19 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Swoop

Post #3 Ocena: 0

2006-01-10 11:58 (19 lat temu)

Swoop

Z nami od: 03-01-2006

Cytat:

09-01-2006, Anonim wrote:
sorki ale ja nie czaje ludzi takich jak ty.. wybierasz sie do tego kraju mimo iz nie znasz jezyka? beda toba pomiatali gorzej niz w Polsce... jak bedziesz mial tyle szczescia ze znajdziesz jakakolwiek prace to i tak beda cie w niej traktowali jak smiecia... lepiej siedz w Polsce.. jakie pieniadze sa takie sa.. ale przynajmniej wiesz ze ktos na ciebie bluzga. Pozdrowienia!

sorki, ale Ty nie jesteś od rozumienia takich "rzeczy" ani kolega o to nie pytał, czy go zrozumiesz. Chciał porady i tyle. Nic więcej.