MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kupno samochodu w komisie a gwarancja naprawy auta

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

dunia29

Post #1 Ocena: 0

2010-03-19 23:06:42 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Tydzien temu kupiłam samochód w komisie i niby ma 3 miesiące gwarancji ale martwi mnie to że samochód ma za słabe obroty silnika i gasnie po odpaleniu-musze dac mocniej gaz i szybko smigac .
Brat jest mechanikiem i twierdzi że poszedł czujnik wolnych obrotów czy cos takiego - no ale nie wazne co poszło a wiem że jest problem bo za daleko mam teraz żeby wrócic do tego komisu.
Czy mając gwarancję mogę dac samochód na warszt żeby mi to zobaczyli i naprawili a komisowi przedstawic rachunek i domagac się zwrotu za usługę serwisu ?
Nie wiem co mam teraz zrobić a w poniedziałek chce jechać na warsztat.
Może ktoś był w podobnej sytuacji ?
Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

witek28w

Post #2 Ocena: 0

2010-03-20 01:04:09 (15 lat temu)

witek28w

Posty: 280

Mężczyzna

Z nami od: 09-12-2006

Skąd: Lethbridge,AB

Brat najprawdopodobniej ma rację a ustrojstwo nazywa się silniczek kroczący,jeżeli jest tam pod ręka(brat-mechanik)niech po prostu zajrzy i przeczyści tenże,niekiedy to pomaga,a syfu zbiera się tam troszkę;-),niekoniecznie musi to być od razu wymiana.

[ Ostatnio edytowany przez: witek28w 20-03-2010 01:04 ]

I zszedł Bóg na ziemię i zobaczył pracę moją i był zadowolony , a usłyszawszy ile zarabiam usiadł i się rozpłakał.....Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

no_wayy

Post #3 Ocena: 0

2010-03-20 01:06:43 (15 lat temu)

no_wayy

Posty: 2064

Mężczyzna

Z nami od: 28-01-2007

Skąd: Sheffield

To zależeć może od warunków wystawionej gwarancji. Najlepiej do nich zadzwonić i się zapytać.
Ja jak kupiłem swój samochód w komisie to w gwarancji mam wpisane, że najpierw muszę ich powiadomić o usterce i kosztach naprawy, a następnie mogę oddać samochód do dowolnego warsztatu a im wysłać fakturę VAT.
Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

andyopole

Post #4 Ocena: 0

2010-03-20 01:41:24 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13635

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

czy to Opel czyli Vauxhall?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

andyopole

Post #5 Ocena: 0

2010-03-20 01:44:04 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13635

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-03-20 01:04:09, witek28w napisał(a):
"....nazywa się silniczek kroczący,jeżeli jest tam pod ręka(brat-mechanik)niech po prostu zajrzy i przeczyści tenże,niekiedy to pomaga,


jeszcze tylko go trzeba umiec znalezc, podaj co to za auto, w Oplach to niemal standard. Raz na 50 tysiecy km dobrze jest wyjac i wyplukac w ROPIE (nie benzynie!)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

stokesay

Post #6 Ocena: 0

2010-03-20 04:44:42 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:

2010-03-20 01:04:09, witek28w napisał(a):
Brat najprawdopodobniej ma rację a ustrojstwo nazywa się silniczek kroczący


Krokowy, nie kroczący:-]
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

kasienka73

Post #7 Ocena: 0

2010-03-20 09:14:39 (15 lat temu)

kasienka73

Posty: 54

Kobieta

Z nami od: 01-09-2009

Skąd: chesterfield

ja też kupiłam samochód Nissan Almera w komisie i jakoś śmigam od stycznia/odpukać/bez usterek,a gwarancję dostałam na miesiąc i też miałam w razie usterek zaprowadzić do komisu.....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

dunia29

Post #8 Ocena: 0

2010-03-20 09:29:19 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Brat jest w Polsce a rozmawiałam z nim tylko poprzez gg :(
Mój samochód to renault scenic megane 2004 rok - benzyna.
Samochód tak miał od dnia zakupu ale Pan twierdził ze akumulator musi się podładować bo samochód stał.Jezdzę tydzień i tak mam do dzisiaj. Wczoraj kolega mi sprawdzał i twierdzi że mam za słabe obroty i to o połowę. Sam by mi to zrobił ale twierdzi żebym jechała na warsztat bo to elektryka itp.
Kupiłam samochód w komisie bo już przejechałam się na tym co kupiłam rok tomu o piszącym wczesniej matizie .
Mechanicy to mają tutaj straszne ceny-nie tyle co za częsći jak za czas wykonywanej pracy-czyli liczony jest na godziny.
Ja mam nadzieję,że to będzie można tylko oczyscic a nie będzie trzeba wymieniać :D

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

Post #9 Ocena: 0

2010-03-20 10:18:14 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

dunia29

Post #10 Ocena: 0

2010-05-03 13:05:59 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Teraz mam kolejny problem z samochodem .To ze nadal gasnie przy odpalaniu to mam nadal ale teraz doszło cos co mi rozładowuje akumulator.Myslałam ze to ze starosci akumulatora więc kupiłam nowy i mąż wymienił a po tygodniu kłopot powrócił.
Wsiadamy w autko a znowu akumulator rozładowany.Kupiłam prostownik i teraz łąduje dwa na zmiane.
Do serwisu Renault pisałam.Napisali że mam przyjechac z wszystkimi papierami auta ,gwarancją i że za diagnostyke zapłacę 29,99 a reszte to nie wiem.
Już mam dosyc tego samochodu .

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,