Mam problem z pralka Indesit, ktora zostala zakupiona ok. 3 miesiace temu. Od tego czasu popsula sie juz trzeci raz ! Oczywiscie wczesniejsze naprawy sprzetu odbyly sie bez problemowo z bardzo szybka interwencja serwisu.
Przy pierwszej naprawie wymieniono: plyta glowna, pamiec, pompa.
Przy drugiej wymieniono pompe.
Przy trzeciej

Jeszcze nie wiem, ale rowniez podejrzewam pompe co oznacza dla mnie jednoznacznie, ze ta pralka ma defekt. Jesli jest tak jak podejrzewam chce sie pozbyc tej pralki i otrzymac od producenta nowy produkt lub rownowartosc w gotowce, jako ze srednio co trzy tygodnie jestem bez pralki na kilka dni i musze siedziec w domu i czekac na serwisanta.
W tym miejscu prosze o jakies podpowiedzi jak rozwiazac taki problem. Moze mial ktos podobna sytuacje.
PS. Sprzet jest obiety 12 miesieczna gwarancja, a zeby bylo smieszniej to dostalem ostatnio od nich list z formularzem na rozszerzenie gwarancji

))))