MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Pralka INDESIT - walka z gwarantem

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

WiWo

Post #1 Ocena: 0

2007-09-30 17:32 (18 lat temu)

WiWo

Posty: 28

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: Krakow/Londyn

Mam problem z pralka Indesit, ktora zostala zakupiona ok. 3 miesiace temu. Od tego czasu popsula sie juz trzeci raz ! Oczywiscie wczesniejsze naprawy sprzetu odbyly sie bez problemowo z bardzo szybka interwencja serwisu.
Przy pierwszej naprawie wymieniono: plyta glowna, pamiec, pompa.
Przy drugiej wymieniono pompe.
Przy trzeciej :) Jeszcze nie wiem, ale rowniez podejrzewam pompe co oznacza dla mnie jednoznacznie, ze ta pralka ma defekt. Jesli jest tak jak podejrzewam chce sie pozbyc tej pralki i otrzymac od producenta nowy produkt lub rownowartosc w gotowce, jako ze srednio co trzy tygodnie jestem bez pralki na kilka dni i musze siedziec w domu i czekac na serwisanta.

W tym miejscu prosze o jakies podpowiedzi jak rozwiazac taki problem. Moze mial ktos podobna sytuacje.

PS. Sprzet jest obiety 12 miesieczna gwarancja, a zeby bylo smieszniej to dostalem ostatnio od nich list z formularzem na rozszerzenie gwarancji :)))))

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2007-09-30 17:51 (18 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WiWo

Post #3 Ocena: 0

2007-09-30 17:58 (18 lat temu)

WiWo

Posty: 28

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: Krakow/Londyn

Cytat:

Ale Tinky Winky przeciez ma tylko jedno ubranie to moze z pralki zrezygnujesz?;-)
(to byl zart)


Ja nie mieszkam sam i moja narzeczona tez chce prac ;)

A tak na marginesie w return policy znalazlem, ze moge sie ubiegac o wymiane lub naprawe w czasie calego okresu gwarancyjnego :) Super :)))
Jutro planuje sie skontaktowac z nimi, a zart w postaci ciaglych usterek jest bardzo dobra podstawa do wymiany. W kazdym razie gdyby ktos wczesniej mial podobny problem to chetnie poczytam jak mu poszlo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xiv

Post #4 Ocena: 0

2007-10-01 11:34 (18 lat temu)

xiv

Posty: 34

Z nami od: 13-11-2003

nie kupuję indesit - kupuję Boscha i nie ma problemów, bo się nie psują ;)

z innej beczki - i tak masz cierpliwość, ja bym zażądał wymiany przy drugiej usterce (przechodziłem to z drukarką laserową)
Xiv (de Vratislavia)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

WiWo

Post #5 Ocena: 0

2007-10-01 20:57 (18 lat temu)

WiWo

Posty: 28

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: Krakow/Londyn

Wiec tak, w czwartek przyjezdza serwisant stwierdzic usterke :)
Wtedy do niego zglaszam ze odmawiam naprawy i rzadam wymiany. Tak wyglada procedura z tego co udalo mi sie dzisiaj ustalic.

PS. O Boschu slyszalem, ze sie nie psuje, ale po fakcie. Madry polak po szkodzie.

pozdr

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

iwonam73

Post #6 Ocena: 0

2007-10-02 19:57 (18 lat temu)

iwonam73

Posty: 9

Z nami od: 30-09-2007

Skąd: LONDON

Ja w Currys-ie kupilam telewizor.2 razy sie zepsul a za trzecim razem zawiozlam go osobiscie do tego sklepu i zarzadalam zwrotu pieniedzy.Poskutkowalo.
Iwonka

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

wujek_rav

Post #7 Ocena: 0

2007-10-16 11:19 (18 lat temu)

wujek_rav

Posty: 3

Z nami od: 15-10-2007

To jest wszystko angielskie glowno. Daja na przeceny to co sie moze latwo zepsuc. Cos co ma wady.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WiWo

Post #8 Ocena: 0

2007-10-16 11:41 (18 lat temu)

WiWo

Posty: 28

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: Krakow/Londyn

Pralka nie byla zakupiona z przeceny.
BTW
Po walce z gwarantem i ich "exchange team" oraz "customer service". Dostane siano z powrotem lub nowy sprzet. Wybieram pieniadze bo nie chce widziec juz zadnego Indesitu na oczy. Nawet moglbym sie ubiegac o zwrot kasy za pranie jesli tylko przedstawie rachunki, ale nie chce mi sie czasu na to tracic.

pozdr

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aniaplaszczyk

Post #9 Ocena: 0

2007-10-16 12:57 (18 lat temu)

aniaplaszczyk

Posty: 69

Kobieta

Z nami od: 03-08-2007

Skąd: Gloucester

Witam.
Również mam problem z pralką.
Pierwszy problem był tak jakby z winy mojego faceta gdyż chciał wyprać dywaniki łazienkowe i za dużo frędzli sie z nich wysiepało i pralka nie wypuszczała wody więc dzwoniliśmy po serwis - mamy wykupiony cover i co miesiąc płacimy extra 5.99 za serwis do wszystkiego - po pierwszej awarii pan który przyjechał powiedział że to z naszej winy bo nie powinno sie prać takich rzeczy - na metce od dywanika nie było wzmianki o "nie praniu". Pan z serwisu zagroził że następna usterka będzie już płatna.
I właśnie w sobotę zaczęło sie coś dziać z pralką gdyż na wolnych obrotach przy namaczaniu bardzo głośno chodzi i wygląda na to że coś jest chyba z bembnem nie tak - mój chłopak dziś ma właśnie dzwonić do serwisu i zobaczymy co dalej z naszą pralką .
Pralka jest firmy BEKO kupiona w Currysie.
p.s. na pierwszego serwisanta czekaliśmy aż 10 dni - na umowie jest do 2 dni roboczych - więc cierpliwość bardzo wskazana !!!
Powodzenia w zakupach !!!!!!!!!!!!!!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

WiWo

Post #10 Ocena: 0

2007-10-17 20:26 (18 lat temu)

WiWo

Posty: 28

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: Krakow/Londyn

Cytat:

2007-10-16 12:57, aniaplaszczyk napisał(a):
p.s. na pierwszego serwisanta czekaliśmy aż 10 dni - na umowie jest do 2 dni roboczych - więc cierpliwość bardzo wskazana !!!
Powodzenia w zakupach !!!!!!!!!!!!!!!!


Co moge poradzic to poskarz sie do biora obslugi klienta, ze pralka juz drugi raz sie zepsola. Powiedz rowniez, ze na pierwsza wizyte serwisanta czekaliscie 10 dni, umowa stanowi dwa dni ! Powiedz im ze ponosisz dodatkowe koszta, gdyz musisz udac sie do pralni itracisz przez to czas i pieniadze. W moim przypadku zadzialalo. NIe chcac ponoscic kosztow zwrotu pieniedzy za moje wizyty w pralni . Sprawa byla zalatwiona na drugi dzien.

pozdr

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,