MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zgubiony telefon

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2018-08-15 15:06:35 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 29538

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ja mam z kontem bankowym, nie placilabym za to oddzielnie. Poza tym mozna zrobic roszczenie w ramach polisy na zawartosc nieruchomosci, w zaleznosci od wybranych produktow.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vlade

Post #2 Ocena: 0

2018-08-15 15:14:20 (7 lat temu)

vlade

Posty: 330

Mężczyzna

Z nami od: 01-04-2006

Permanentny - sprobuj zalogowac sie do google account I moze przez przypadek zarejestrowales swoj telefon. Find my phone wpisz po zalogowaniu w wyszukiwarke.
Co do ubezpieczenia to tez nie korzystalem ale juz wiele razy przy innych okazjach bylo podawane przyklady kont bankowych platnych ale dajacych pewne benefity. Jednym z nich jest tez ubezpieczenie telefonu. Biorac pod uwage ilosc benefitow to mozna rozwazyc chociaz jedno takie konto miec nawet na spolke ze swoja polowka.
Pierwsze z brzegu choc nie wiem czy to nie reklama, najwyrzej moderator skasuje...

reakdown-cover" target="_blank">link

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #3 Ocena: 0

2018-08-15 15:25:31 (7 lat temu)

Wielim

Posty: 7584

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Cytat:

2018-08-15 12:39:44, ZlotaPerla napisał(a):
Cytat:

2018-08-15 10:22:06, Wielim napisał(a):
Kiedyś gubilem telefon co miesiąc ...


Jakoś nie mogę sobie czegoś takiego wyobrazić, nawet moje dzieci jeszcze nigdy nie zgubiły telefonu. A jeżdża na wycieczki zagraniczne itp.


Pewnie większość myśli ze ja te telefony gubilem "specjalnie" , otóż nie , byłem młody , singlem , lubiłem się bawić wiec co tydzień byłem na mieście na imprezę ... raz na miesiąc zdarzało mi się obudzić bez telefonu ... jakoś 5 razy w ciągu pół roku ... ciekawostka - odkąd jestem żonaty ani razu nie zgubiłem telefonu , raz tylko wymieniłem na nowy jak mi wpadł do ubikacji ... nawet nie mam ubezpieczenia juz na telefon :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kanonier30

Post #4 Ocena: 0

2018-08-15 15:26:59 (7 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Ponieważ spora część telefonów komórkowych ma znaczną wartość (nie wspominam o danych, prywatnych informacjach), to dobrym rozwiązaniem jest płatne konto, jak wspomniała Richmond. Zresztą wydaje mi się, że konta "basic" nie oferują praktycznie nic, włącznie z overdraftem - także może rozwiązanie dobre, jeśli ktoś zaczyna życie w UK czy też woli "zaoszczędzić" kilka funtów. Z tym, że to raczej pseudooszczędności.

Płacę 10 funtów miesięcznie i nie korzystałem jeszcze z pakietu, ale zgłosiłem telefon do ubezpieczenia. Z ważnych korzyści - akurat w moim koncie - jest ubezpieczenie turystyczne na wszystkie kraje Europy. Nie tylko Unii, a więc to kwestie warte rozważenia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2018-08-15 15:34:51 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 29538

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

W Nationwide korzystalam z pomocy drogowej, ubezp. telefonu i ubezp. podroznego. Wszystkie zadzialaly super, o czym pisalam na pewno nie raz. Byc moze niedlugo bede zmuszona przetestowac po raz kolejny ubezp. podrozne, jesli okaze sie, ze anuluje najblizszy wyjazd. Sa tam warunki, ktorych wiele firm nie oferuje.

A to konto platne mialam z zupelnie innych powodow: darmowe wyplaty zagranica. Teraz jest juz coraz wiecej kart, ktore to oferuja, wiec nie jest to takie wazne, ale kiedys nie bylo takiej konkurencji.

Roszczenie na 2000 funtow z ubezp. zawartosci mieszkania kosztowalo mnie troche w podwyzszonych skladkach w kolejnych latach, jakies 100 funtow rocznie jak nic.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Permanentny

Post #6 Ocena: 0

2018-08-16 18:50:44 (7 lat temu)

Permanentny

Posty: 19

Mężczyzna

Z nami od: 23-10-2017

Skąd: London

Nie udało mi się zlokalizować telefonu za pomocą google account.
Nie wiem czy biednemu wiatr w oczy czy w tym vodafone pracują niekompetentne osoby, byłem w salonie, dostałem nową kartę sim i powiedzieli mi że muszę kontaktować sie z działem customer service.
OK, tylko że wczoraj gdy prosiłem o zablokowanie mojego telefonu, dostałem w zamian na emaila, potwierdzenie zakupu.
Dzisiaj ponownie się z nimi skontaktowałem, i ponownie taka sama sytuacja, lecz z mała poprawą, ponieważ oprócz kolejnego dowodu zakupu, rzekomo zablokowali mój IMEI, ale gdy sprawdzam moj numer na stronach IMEI pokazuje że mój telefon jest CLEAN, a potwierdzenie, które niby wyslali na mój email jak narazie nie dotarł, co ja mam zrobić ?
Z tego co wiem to na policje mogę iśc dopiero z potwierdzeniem od vodafone ze moj telefon jest zablokowany ?
Już sie powoli głubie :)
Wybaczcie ludzie, ale to mój pierwszy raz, a przed oczami mam tylko moj telefon.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,