MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wybory parlamentarne 8 czerwca 2017.

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 22

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

elemelek

Post #1 Ocena: 0

2017-05-17 13:14:27 (7 lat temu)

elemelek

Posty: 1029

Mężczyzna

Z nami od: 30-09-2010

Skąd: UK

Witam.
Zacznę od tego, że w ogólne nie znam się na polityce, i nie wnikam w nią. Jednak może było by warto pójść zagłosować? Zarejestrowaliśmy się do wyborów online. Co Wy o tym sądzicie? Na kogo powinni Polacy w UK głosować?

Pozdrawiam serdecznie. :-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kanonier30

Post #2 Ocena: 0

2017-05-17 21:19:33 (7 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Cześć. Zaczynam od tego, że oczywiście jesteś obywatelem Zjednoczonego Królestwa, który mieszka w Anglii.
W naszym interesie jest, aby Konserwatyści nie odnieśli miażdżącego zwycięstwa. Pani May będzie z tematu imigracji robiła temat dyżurny, gdyż zbyt wielu atutów w negocjacjach z Unia nie ma. W Szkocji sugerowałbym oddanie głosu na SNP, choćby ze względu na deklaracje co do pozytywnego stosunku wobec przybyszów z Unii Europejskiej.
W Anglii pomimo wszystko sugerowałbym oddać głos na kandydata Partii Pracy. Oni oczywiście nie wygrają tych wyborów, ale to jedyna partia, która może być realną, silną opozycją wobec Pani May. Liberalni Demokraci są zawsze na marginesie sceny politycznej. Niestety, wchodząc w koalicję z Torysami w 2010, po części przyczynili się do nagłośniania kwestii referendum przez Davida Camerona.
Także, aby kandydat - jednomandatowe okręgi wyborcze - miał realną szansę pokonania konserwatysty i uzyskania mandatu do Izby Gmin - oddaj głos na kandydata Partii Pracy. Moja sugestia :-8.