Postów: 8 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
bujalka |
Post #1 Ocena: 0 2016-11-04 08:57:11 (9 lat temu) |
 Posty: 3
Z nami od: 04-11-2016 Skąd: South Ockendon |
Witam,
Mam taki problem.
Wyslalam do klienta przesylke 1st class z podpisem, zakup byl dokonany przez eBay. Po 14 dniach kalendarzowych od zamowienia klienta poprzez formularz z eBay prosi o zwrot pieniedzy z powodu nie otrzymania paczki. Po sprawdzeniu faktycznie paczka nie dotarla do danej osoby. Co dalej z tym robic? Ebay nie daje innej mozliwosci jak refundacja. Obawiam sie, ze jesli zrobie refundacje klientowi, on za chwile moze isc na poczte i odebrac dana przesylke, wtedy bede stratna przedmiot i kase, bo poczta nie odda mi pieniedzy, bo stwierdza, ze przesylka zostala doreczona. Czy jesli pierw zloze reklamacje na poczte to ta przesylka bedzie w jakis sposob zablokowana aby nie moc jej odebrac przez kupujacego? eBay umywa od tego rece, tak jakby zezwalam na przekrety, nic nie chroni sprzedajcych  Prosze o pomoc, moze ktos tez mial taka sytuacje. Pozdrawiam
|
 
|
 |
|
|
orangeapple |
Post #2 Ocena: 0 2016-11-04 09:05:48 (9 lat temu) |
 Posty: 3735
Z nami od: 23-09-2013 Skąd: tam i tu |
Na stronie poczty powinna byc informacja,gdzie jest paczka.
Jak sprzedajacy otworzyl sprawe,to Ty musisz wyslac skan paragonu,zobacza tracking number i beda sprawdzac.
|
 
|
 |
|
bujalka |
Post #3 Ocena: 0 2016-11-04 09:10:37 (9 lat temu) |
 Posty: 3
Z nami od: 04-11-2016 Skąd: South Ockendon |
Na stronie jest tylko informacja o nadaniu w danym oddziale pocztowym, na innych paczkach ktore zostaly odebrane tez sa tylko miejsce nadania i odbioru paczki, nic pomiedzy tym. Sprzedajcy ma podany nr paczki, wszystkie zdjecia, potwierdzeniqa nadania. Dzis zloze reklamacje na poczte, tylko poczta na odpowiedz ma 30 dni bodajze, a ja na refundacje tylko tydzien.
|
 
|
 |
|
|
Post #4 Ocena: 0 2016-11-04 10:08:09 (9 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
bujalka |
Post #5 Ocena: 0 2016-11-04 10:16:32 (9 lat temu) |
 Posty: 3
Z nami od: 04-11-2016 Skąd: South Ockendon |
Zobaczymy, jedna paczke reklamowalam w srode, druga bede reklamowac dzis. A zrefundowali Ci cala kwote przesylki, przedmiot + koszty wysylki czy tylko koszty wysylki?
|
 
|
 |
|
|
orangeapple |
Post #6 Ocena: 0 2016-11-04 11:46:29 (9 lat temu) |
 Posty: 3735
Z nami od: 23-09-2013 Skąd: tam i tu |
Cytat:
2016-11-04 09:10:37, bujalka napisał(a):
Na stronie jest tylko informacja o nadaniu w danym oddziale pocztowym, na innych paczkach ktore zostaly odebrane tez sa tylko miejsce nadania i odbioru paczki, nic pomiedzy tym. Sprzedajcy ma podany nr paczki, wszystkie zdjecia, potwierdzeniqa nadania. Dzis zloze reklamacje na poczte, tylko poczta na odpowiedz ma 30 dni bodajze, a ja na refundacje tylko tydzien.
Wysylaj skan paragonu w odpowiedzi na sprawe.
[ Ostatnio edytowany przez: orangeapple 04-11-2016 11:47 ]
|
 
|
 |
|
|
Post #7 Ocena: 0 2016-11-04 12:10:53 (9 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
bujalka |
Post #8 Ocena: 0 2016-11-04 14:35:06 (9 lat temu) |
 Posty: 3
Z nami od: 04-11-2016 Skąd: South Ockendon |
Rozmawialam z pracownikiem poczty. Paczka byla nadana 20/10. 2/11 zostala oznaczona przez RM jako zaginiona, mam napisac reklamacje. Paczka nawet nie dotarla do miejscowosci zamieszkania przez kupujacego(informacje z RM), wiec nie ma mozliwosci jej odebrania. W miedzy czasie dostalam odpowiedz na reklamacje wyslana w srode, jako sprzedawca biznesowy mam im dostarczyc wszystkie faktury kosztow za przedmiot, nie oddadza mi kwoty za jaka sprzedalam, tylko moje koszty (zakup, paypal, ebay, no i koszty wysylki)
|
 
|
 |
|
|
Post #9 Ocena: 0 2016-11-04 14:37:48 (9 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|