Str 2 z 3 |
|
---|---|
samnasam | Post #1 Ocena: 0 2016-07-07 10:55:29 (9 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
to miales fuks ze wrocilo do normy z tymi ich servisami w Polsce ludzie by ich na widlach wyniesli !
|
keramczak | Post #2 Ocena: 0 2016-07-07 11:49:28 (9 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2010 Skąd: U.K |
Tutaj chłopów mało a widły są w wilkinsonie
![]() [ Ostatnio edytowany przez: keramczak 07-07-2016 12:02 ] #MajsterNaStulecie
|
samnasam | Post #3 Ocena: 0 2016-07-07 16:12:33 (9 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
![]() Poszedłem do biura,rozmawiałem z ładna młoda dziewczyna,poszła zapytać menedżera co robić , wrocila po 15 minutach z BT 0800 800 150 (z sieci O2 nie kosztowalo mnie nic ) numerem dla mnie. ![]() Więc po południu zadzwonilem do nich i mam nadzieję, problem rozwiązany z tego co zostalem poinformowany oraz zarzyczylem sobie miec to wyslane mailem tez . Tylko teraz mam czekać na e-mail . Mam nadzieję, że to jest koniec historii. ![]() ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: samnasam 07-07-2016 16:17 ] |
WybitnieWrednyW | Post #4 Ocena: 0 2016-07-07 17:05:10 (9 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2016-07-07 07:39:18, Richmond napisał(a): To jak masz na pismie, ze sprawa jest zalatwiona,... Kompletnie to nic nie znaczy jeśli nie zostało podpisane osobiście przez konkretnego pracownika, który będzie odpowiadał za swój podpis. Choć to też nie gwarantuje czegokolwiek. Już opisywałem i pokazywałem zdjęcia. Dostałem list od virgina a oni twierdzą że to ich nie zobowiązuje do czegokolwiek. ps. Cytat: 2016-07-07 16:12:33, samnasam napisał(a): ![]() ![]() Jak to się zakończy pozytywnie dla ciebie ![]() To spokojnie możesz flaszeczkę obalić i zagrać w totka ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: WybitnieWrednyWerdew 07-07-2016 17:07 ] |
samnasam | Post #5 Ocena: 0 2016-07-08 20:57:08 (9 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
''...Jak to się zakończy pozytywnie dla ciebie
![]() To spokojnie możesz flaszeczkę obalić..'' tak myslalem zaprosic te kobite z drugiej strony telefonu na takowa flaszeczke jesli pozytywnie mi te spawe zalatwi . ![]() ![]() |
|
|
tomaszzet | Post #6 Ocena: 0 2016-09-03 17:48:27 (9 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
No i...?
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.
|
samnasam | Post #7 Ocena: 0 2016-09-03 17:57:39 (9 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
spawa sie zakonczyla na tym ze na tym ze pani iz byla ladna i ja nagralem na dyktafonie z telefonu , nie zalatwila nic szczegolnego bo po paru dniach mialem telefon z tzw.komornika ze im zalegam £15 to jzu policzono z prowizja , zaplacilem im dzis mamy wrzesien i nadal nie mam odpowiedzi z BT gdzie moje £100 funtow . na razie odpuscilem ale znajde i na to znowu czas . Virgin tez podnioslo oststnio uslugi . Szlak moze czlowieka trafic na takie uslugi .
|
kasiapool | Post #8 Ocena: 0 2016-12-16 13:42:46 (9 lat temu) |
Z nami od: 14-01-2011 Skąd: watton |
Witam, może ktoś zna adres e-mail do Bt . 17 grudnia kończy mi się umowa i chciałabym ja rozwiązać ,pisemnie bo przez telefon jak widać różne rzeczy wychodzą .
|
ie2ox4-2b | Post #9 Ocena: 0 2016-12-16 20:50:58 (9 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 22-08-2016 Skąd: Oxford |
myślę że Googel...
|
greg1990 | Post #10 Ocena: 0 2016-12-16 22:37:06 (9 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
@ nie znalazłem.
Znalazłem jednak Live Chat BT Jak już jestem w temacie to spytam. Orientuje się ktoś czy wymiana 'socketu' jest wymieniana za darmo? Internet mam ze SKY jednak jest on na lini telefonicznej BT. Dzwoniłem do SKY że mam socket popsuty - kazali kontaktować się z BT. |