MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

BT i wyludzanie pieniedzy !!!

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 23

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

samnasam

Post #1 Ocena: 0

2016-07-07 01:01:37 (8 lat temu)

samnasam

Posty: 28

Mężczyzna

Z nami od: 24-05-2016

Skąd: Devon

WITAM :-8
Kazdy powinien byc ostrozny z BT. :-M]
My zakonczylismy servis z nimi w listopadzie a
zaplacilismy za trzy miesiace z gory. *OK*
Nigdy nie otrymalismy zwrotu za to dostalismy
rachunek od nich ze mamy do zaplaceni za servis
od nich do maja za linie. Teraz przyslali nam
zawiadomienie ze mamy oddany dlug do komornika
bo nie zaplacilismy tego.*WASSUP*
Jestesmy po rozmowach z
osoba ze to bedzie zalatwione ale wyglada ze nie
jest i my im zalegamy za seris ktory jest
skasowany od 18 listopada.:-M]

cos wiecej nam proponujecie ?
:-*

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #2 Ocena: 0

2016-07-07 05:40:50 (8 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7966

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Jak wygladalo to skasowanie?
Polityczny inaczej

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2016-07-07 07:33:46 (8 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Za malo danych. Zerwales umowe czy zakonczyles bez zadnych konsekwencji? Trzeba dzwonic i wyjasniac wszystko, jesli czekales tyle i nie zaplaciles, to jeszcze bedziesz wyjasnial z nimi, zeby wycofali default z historii kredytowej.

Z kazda firma trzeba zalatwiac wszystko od razu, jesli cos jest nie tak z rachunkami. Jakiekolwiek odwlekanie tego, nie konczy sie dobrze dla konsumenta.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

samnasam

Post #4 Ocena: 0

2016-07-07 07:36:52 (8 lat temu)

samnasam

Posty: 28

Mężczyzna

Z nami od: 24-05-2016

Skąd: Devon

skasowanie bylo telefonicznie jak wszystko w tej firmnie aby ich nie dopasc ! na ich nie szczescie mamy tutaj w poblizu ich budynek filie wiec tam uderzelismy i po dlugiej rozmowie Lady oswiadczyla ze wszystko wylaczy jak trzeba i skasuje £12 . Ok ale od oddaniu mi £100 juz nie bylo rozmowy . Potem po 2 kolejnych miesiacach kolejna nasza wizyta ( okazalo sie ze ta Lady juz tam nie pracuje wiec nie moga sprawdzic co ona zrobila ) znowu ta sama bajka . Wiec po rozmowie na korytarzu zjawil sie mlodzieniaszek , dostal zjebow ( musialem moja kobite powstrzymywac z jezykiem ) i odpisal maila ze wszystko zalatwione . Teraz po oklejnych dwoch miesiacach starsza nas komorkiniem za nie uregulowane £15 tym razem ale znowu nie ma sluchu gdzie moje £100 ? taka to historia !

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2016-07-07 07:39:18 (8 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

To jak masz na pismie, ze sprawa jest zalatwiona, to kontaktuj sie z nimi ponownie telefonicznie lub listownie i przeslij te sama informajce do firmy sciagajacej dlugi. Najlepiej telefonicznie i prosic o rozmowe z managerem.

Jak mi naliczyli £130 za zalozenie lini, ktore wczesniej mi raz oddali, to natychmiast do nich zadzwonilam i odliczyli to od rachunku.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

samnasam

Post #6 Ocena: 0

2016-07-07 07:47:14 (8 lat temu)

samnasam

Posty: 28

Mężczyzna

Z nami od: 24-05-2016

Skąd: Devon

wszystko jest na mailu iz jest skasowane juz to pisalem . a po drugie dlaczego ja mam teraz z kredytowej to odkrecac skoro to oni nas podali a po trzecie mozesz polecic nam prawnika oraz kontakt w razie czego aby ta kredytowa odkrecic ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2016-07-07 08:04:13 (8 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Matt96

Post #8 Ocena: 0

2016-07-07 08:26:35 (8 lat temu)

Matt96

Posty: 237

Mężczyzna

Z nami od: 04-01-2016

Skąd: West midlands

Jest specjalny numer BT z reklamacjami tylko trzeba poszukać w internecie ,parę miesięcy temu miałem problem po przeprowadzce i liczyli mi dwie linie ,po telefonie do nich zrobili zwrot i wszystko wróciło do normy .

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2016-07-07 08:57:54 (8 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2016-07-07 07:47:14, samnasam napisał(a):
a po drugie dlaczego ja mam teraz z kredytowej to odkrecac skoro to oni nas podali a po trzecie mozesz polecic nam prawnika oraz kontakt w razie czego aby ta kredytowa odkrecic ?

Bo Ty cierpisz na tym, wiec Ciebie to obchodzi, a nie ich. Oni maja to odkrecic za Ciebie.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

samnasam

Post #10 Ocena: 0

2016-07-07 10:52:29 (8 lat temu)

samnasam

Posty: 28

Mężczyzna

Z nami od: 24-05-2016

Skąd: Devon

tak oni namieszali jak widac w moich opisach i oczekuje aby oni to odkrecali teraz nie JA ! to chyba logiczne ! :m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,