Postów: 23 |
|
---|---|
samnasam | Post #1 Ocena: 0 2016-07-07 01:01:37 (8 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
WITAM
Kazdy powinien byc ostrozny z BT. My zakonczylismy servis z nimi w listopadzie a zaplacilismy za trzy miesiace z gory. Nigdy nie otrymalismy zwrotu za to dostalismy rachunek od nich ze mamy do zaplaceni za servis od nich do maja za linie. Teraz przyslali nam zawiadomienie ze mamy oddany dlug do komornika bo nie zaplacilismy tego. Jestesmy po rozmowach z osoba ze to bedzie zalatwione ale wyglada ze nie jest i my im zalegamy za seris ktory jest skasowany od 18 listopada. cos wiecej nam proponujecie ? |
tomaszzet | Post #2 Ocena: 0 2016-07-07 05:40:50 (8 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
Jak wygladalo to skasowanie?
Polityczny inaczej
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2016-07-07 07:33:46 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Za malo danych. Zerwales umowe czy zakonczyles bez zadnych konsekwencji? Trzeba dzwonic i wyjasniac wszystko, jesli czekales tyle i nie zaplaciles, to jeszcze bedziesz wyjasnial z nimi, zeby wycofali default z historii kredytowej.
Z kazda firma trzeba zalatwiac wszystko od razu, jesli cos jest nie tak z rachunkami. Jakiekolwiek odwlekanie tego, nie konczy sie dobrze dla konsumenta. Carpe diem.
|
samnasam | Post #4 Ocena: 0 2016-07-07 07:36:52 (8 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
skasowanie bylo telefonicznie jak wszystko w tej firmnie aby ich nie dopasc ! na ich nie szczescie mamy tutaj w poblizu ich budynek filie wiec tam uderzelismy i po dlugiej rozmowie Lady oswiadczyla ze wszystko wylaczy jak trzeba i skasuje £12 . Ok ale od oddaniu mi £100 juz nie bylo rozmowy . Potem po 2 kolejnych miesiacach kolejna nasza wizyta ( okazalo sie ze ta Lady juz tam nie pracuje wiec nie moga sprawdzic co ona zrobila ) znowu ta sama bajka . Wiec po rozmowie na korytarzu zjawil sie mlodzieniaszek , dostal zjebow ( musialem moja kobite powstrzymywac z jezykiem ) i odpisal maila ze wszystko zalatwione . Teraz po oklejnych dwoch miesiacach starsza nas komorkiniem za nie uregulowane £15 tym razem ale znowu nie ma sluchu gdzie moje £100 ? taka to historia !
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2016-07-07 07:39:18 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
To jak masz na pismie, ze sprawa jest zalatwiona, to kontaktuj sie z nimi ponownie telefonicznie lub listownie i przeslij te sama informajce do firmy sciagajacej dlugi. Najlepiej telefonicznie i prosic o rozmowe z managerem.
Jak mi naliczyli £130 za zalozenie lini, ktore wczesniej mi raz oddali, to natychmiast do nich zadzwonilam i odliczyli to od rachunku. Carpe diem.
|
|
|
samnasam | Post #6 Ocena: 0 2016-07-07 07:47:14 (8 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
wszystko jest na mailu iz jest skasowane juz to pisalem . a po drugie dlaczego ja mam teraz z kredytowej to odkrecac skoro to oni nas podali a po trzecie mozesz polecic nam prawnika oraz kontakt w razie czego aby ta kredytowa odkrecic ?
|
Post #7 Ocena: 0 2016-07-07 08:04:13 (8 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
Matt96 | Post #8 Ocena: 0 2016-07-07 08:26:35 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-01-2016 Skąd: West midlands |
Jest specjalny numer BT z reklamacjami tylko trzeba poszukać w internecie ,parę miesięcy temu miałem problem po przeprowadzce i liczyli mi dwie linie ,po telefonie do nich zrobili zwrot i wszystko wróciło do normy .
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2016-07-07 08:57:54 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2016-07-07 07:47:14, samnasam napisał(a): a po drugie dlaczego ja mam teraz z kredytowej to odkrecac skoro to oni nas podali a po trzecie mozesz polecic nam prawnika oraz kontakt w razie czego aby ta kredytowa odkrecic ? Bo Ty cierpisz na tym, wiec Ciebie to obchodzi, a nie ich. Oni maja to odkrecic za Ciebie. Carpe diem.
|
samnasam | Post #10 Ocena: 0 2016-07-07 10:52:29 (8 lat temu) |
Z nami od: 24-05-2016 Skąd: Devon |
tak oni namieszali jak widac w moich opisach i oczekuje aby oni to odkrecali teraz nie JA ! to chyba logiczne !
|