[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 14-10-2016 20:01 ]
Str 19 z 55 |
|
---|---|
Wielim | Post #1 Ocena: 0 2016-10-14 20:00:57 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Robienie p2p przy mapie troszke meczoce i dlugie . Dzis zrobilem 55 pytan z egzaminow ktore byly w dniu dzisiejszym . Zaczelem po 14:30 , teraz skonczylem (godzina 20), i tak od poniedzialku do piatku bede musial robic , w sobote troszke powtorzenia a w niedziele chyba nic nie bede robil . Po pierwszym ustnym trzeba bedzie znowu na skuter wsiasc i pogodzic jezdzenie z robieniem p2p no i praca i rodzina . Jestem o tyle w dobrej sytuacji ze zazwyczaj z pracy jestem okolo godziny 13 max 14 w domu. Takze caly 2017 rok prze...bany
[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 14-10-2016 20:01 ] |
Krak85 | Post #2 Ocena: 0 2016-10-17 17:35:03 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-06-2016 Skąd: Londyn |
Wielim gratulacje zdanego map testu!
Jak pisalem wczesniej czulem ze pójdzie Ci wszystko dobrze tak czy siak. Aczkolwiek wiem ze dopiero teraz schody sie zaczynaja prawdziwe, zycze wytrwalosci, któej zreszta sam bede potrzebowal. Pytanie: pisales ze robiles 55 p2p z danego dnia. Zastanawia mnie skad zdobywasz te konkretne pytania z danego dnia? i czy to zawsze taka ilosc jest do przerobienia na tym etapie dzien w dzien? Co do wcześniwejszych pytania o zarobki to środowisko jest zamknięte cięzko się dowiedzieć wiele na ten temat. Ponoć standardową dniówką jest coś w okolicy 300 GBP ale to wszystko też zależy od czasu pracy itd itp. Sam poznałem kilku kierowców i wiem co nieco od nich. W każdym razie dalej się to opłaca, jest to warte zachodu moim zdaniem. To co mówi Wielim o elastyczności czasu pracy z pewnością też ma kolosalne znaczenie. Co prawda jak słyszałem że tzw złote lata 80 i 90 się skończyły dla tego biznesu, gdyż teraz coraz więcej konkurencji te wszytkie Ubery i inne minicaby, dlatego też od taksówkarzy starej daty często można usłyszeć słynne zdanie "game is dead" Dla nich z pewnością bo czują różnice w zarobkach w obecnym bardziej konkurencyjnym środowisku. Poza tym oni się słabo adaptują. Ludzie chcą płącić kartą np a oni tylko gotówka bo biorą do kieszeni i chowają przed taxmenem. Robili to przez lata, a że są słabo refermowalni to narzekają cały czas a publika narzeka na nich że są wredni. Myślę że dla ludzi jak my, któzy chcą wejść w biznes lub Ci co zaczęli niedawno to mimo wszystko kolosalna różnica w zarobkach i ogólnym zmianie zawodu. Przepraszam za długi wywód, mam nadzieję że przekazałem moją myśl |
Wielim | Post #3 Ocena: 0 2016-10-17 18:15:23 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Z każdej liczącej się szkoły takiej jak wizzan czy elenor cross możesz zamówić tzw daily sheety które przychodzą codziennie emaile i masz tam wszystkie pytania z każdego dnia na każdym poziomie 56 , 28 i 21 . Po prostu pod ośrodkiem egzaminacyjnym szkoła ma swoich ludzi którzy zaczepiaja zdających i biorą od nich pytania jakie mieli. Poza tym szkoły robią tez statystyki najczesciej zadawanych pytań i pointsow. Ja mam substrykcje z EC gdyż 3 miesiące kosztuje 15 funtów podczas gdy w Wizzan 15 funtów za miesiąc . Jak masz jakiejś inne pytania to wal , będę wiedział to odpowiem
|
Wielim | Post #4 Ocena: 0 2016-10-17 19:26:34 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
A i nie codziennie jest 55 , dzisiaj samych 56 było chyba 40 ale zrobiłem niecałe 30 bo dopadła mnie angina i do lekarza musiałem się wybrać . Poza tym jest jeszcze kilka drop 56-28 ( gdy brakuje Ci ostatnich 3 punktów by przejść do 28 to możesz dostać specyficzne pytania ) , kilkadziesiąt 28 , kilka drop 28-21 i kilkadziesiąt 21 . Wszystko zależy od ilości zdających w dany dzień .Nie chce pisać o kasie ale 300 funtow na dzień w pełni mnie satysfakcjonuje. Oczywiście trzeba odliczyć jeszcze koszta eksploatacji itd , ale narazie nie myślę o tym. Myślę o nauce tak ze często śni mi się mapa i różne trasy hehe
|
n0timportant | Post #5 Ocena: 0 2016-10-18 09:51:12 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-07-2016 Skąd: Birmingham / Londyn |
Bardzo ciekawa perspektywa pracy - zresztą nie dziwię się zarobków, czarne taksówki są bardzo drogie
Gratulacje zdania map testu, mam nadzieję ze niedługo będzie można Cię znaleźć w jednej z takich taxi |
|
|
Wielim | Post #6 Ocena: 0 2016-10-18 18:04:06 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Krak85 nie che cie straszyc ale te p2p to jakas katastrofa . Niby czlowiek przejechal tyle tysiecy mil , zrobil wszystkie runs-y a takze pointsy ze 640 radius maps to i tak p2p to inny swiat. Zeby wyjechac z jakiegos punktu musisz znac kilka malych uliczek nim dostaniesz sie tam gdzie znasz teren , w duzo przypadkach nie mozesz Leave by czy Set Down on right , zakazy skretu w prawo , w lewo , kilka mostow do wyborow i tylko jeden da najkrotsza droge ... ogolnie poplatanie z pommieszaniem , robie p2p od tygodnia i czuje ze g...o wiem o Londynie ...
[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 18-10-2016 18:04 ] |
Krak85 | Post #7 Ocena: 0 2016-10-19 23:18:16 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-06-2016 Skąd: Londyn |
Wielim myślę że każdy na tym etpaie ma podobne wrażenia co Ty.
Wiesz ja zanim ostatecznie zdecydowałem się podjąć to wyzwanie to dużo naczytałem się w necie o całym procesie i to KoL "chodziło" za mną od ponad roku także potrafię sobie wyobrazić trudy i co mnie czeka że sam do końca nie wiem jak temu podołam Aczkolwiek trzymam się tego co tu i teraz i pewnie Ty miałeś podobnie na moim etapie. Tak sobie jednak myślę że robiąc wszystkie radiusy które zrobiłeś to z tego co wiem to nie tylko pointsy wokół 1/4 mili ale właśnie przestudiowanie całego tego obszaru, zakazów nakazaów i innych utrudnien aby mieć każdy obszar w miarę obcykany. Wiedzieć właśnie jak połączyć te pointsy z główną trasą. Tak przynajmniej piszą w tel ulotce co z TFL mi przysłali. Czyli wychodzi na to że nając te obszary w taki spoósb na etpaie p2p gdzie jesteś powinno być łatwiej... Jak robiłeś wszystie radiusy to studiowałeś ten obszar w ten sposób właśnie czy tylko pointsy zbierałeś? Co do radiusów jeszcze zastanawia mnie jak je robiłeś, czy tak jak w BB wizzann sugerują żeby sobie zacząć jakoś blisko miejsca zamieszkania i zrobić takie kólko jeden po drugim wg własnego uznania, czy może jechałeś każda trasę jeszcze raz po kolei i wtedy punkt A i punkt B itd? Co do apperances to pomimo że wszystko brzmi dość strasznie to już nie tacy przez to przechodzili i teraz jeżdzą już black cabem po mieście. Poza tym z tego co się naczytałem to wynika że sam proces uczenia p2p trwa przez cały okres trwania appearances i egzaminatorzy chyba o tym wiedzą, poza tym są te trasy pewniaki jakieś czyli bankers, niektórzy mówią że część z egzaminatoró zadaje stałe pointsy itd. Czyli jakoś pewnie powoli tutaj C potem znowu C i jakoś się dochodzi do końca Co do mnie dziś skończyłem BB #1 jutro wybieram się do Wizzan po książkę numer dwa. Ostatnie kilkanaście runów z BB #1 był dla mnie dość łatwe bo teren trochę znajomy więc odetchnąłem trochę od kodów SE i SW i długimi podróżami tam i z powrotem. Pomimo wszytko jadę dalej z tematem i wytrwałości życzę bo jak mówią KoL się nie da oblać, tylko zrezygnować. |
Wielim | Post #8 Ocena: 0 2016-10-20 12:07:06 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Robiłem orientacje w terenie ale jest 640 radius maps, co z tego ze Przejedziesz i będziesz chciał zapamiętać jak i tak zapomnisz. Chyba tylko robienie p2p przy mapie i sprawdzanie w Google view legalności zakrętów i ulic może pomoc. Radiusy robiłem wedle post code , w Wizzan Możesz kupić książkę ze wszystkimi 640 radius mapami posegregowanymi wg post code za 20 funtów , plus książka do powtarzania za 10 funtów. Zaczynasz od West End ,City i tak później naokoło , nie było by sensu wg mnie jeźdźic znowu trasy , strata czasu. I tak pierwsze 200 mapek jest najgorszych , każda posiada dużo pointsow , niektóre nawet 60 wiec zrobisz jedna mapkę na dzień . Później są mapki gdzie jest jeden albo dwa pointsy tp możesz zrobić i 20 mapek na dzień. Samo robienie pointsow jest mało przyjemne . Wolałem robić runsy. Jak juz zrobiłeś pierwsza książkę to ok. Ja miałem kilka momentów zwątpienia ale za każdym razem mówiłem - k...a już tyle czasu na to zmarnowalem, tylu ludziom się chwaliłem a teraz mam to zawalić ? Zrobię z siebie idiotę i pośmiewisko hehe i to działa , myślę że nie poddam się dopóki nie dostane licencji . Poza tym jestem teraz jestem jedynym zywicielem rodziny i ledwo wiąże koniec z końcem także liczę tez na znaczną poprawę mojej sytuacji materialnej. Chce by mojej rodzinie niczego nie zabrakło, w obecnej pracy nie mogę liczyć na nadgodziny , ogólnie wkur. .. mnie ona już i nie mogę doczekać się kiedy rzucę ta prace bo nadgodziny tylko po znajomości. Krak druga książkę zaczynasz na Strand . Powodzenia i pisz jak Ci idzie, a może coś dowiesz się ciekawego . Dobrze Ci idzie , książka skończona w niecałe dwa miesiące. Co do bankersow właśnie dzisiaj Elenor Cross School wypuściła bankers do pytań 56 i drop 56-28 . Książka niby zawiera 180 tras które możesz mieć na egzaminie , kosztuje 13 funtów . Czekam na nią właśnie , zawsze może się przydać .
[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 20-10-2016 12:12 ] |
Wielim | Post #9 Ocena: 0 2016-10-21 14:59:32 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Krak co do bankersow to nie ma z czego sie cieszyc . Dostalem dzis ksiazke z elenor Cross , 56's bankers - 366 roznych runsow , przeciez to wiecej niz we wszystkich 4 bluebookach , jak sie ich nauczysz na pamiec ? Przeciez to nie ma sensu. Zwlaszcza ze i tak masz male szanse ze akurat trafisz na te pytania
|
Wielim | Post #10 Ocena: 0 2016-11-04 19:57:42 (7 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Krak i jak Ci idzie z druga ksiazka? Niektore trasy sa dluzsze niz w pierwszej , zwlaszcza Euston Station to Brixton Prison ... a ja caly czas robie p2p , po ok 50 pytan od poniedzialku do piatku , zajmuje to ladne kilka godzin , ale zawsze sprawdzam jeszcze w googlemap czy wszystko jest legalnie i czy nie mozna lepiej chociaz tu trzeba uwazac ! googlemap czesto pokazuje zakrety gdzie jest zakaz skretu albo wrecz przeciwnie , pokazuje ze nie mozna wjechac tu i tu a jednak mozna , dlateog najwazniejsze to ufac sobie , swojemu doswidczeniu i znajomosci miasta , jezeli dalej czarno w glowie to google view mozna sprawdzic ale nic tak nie pomaga jak jezdzenie po miescie ... no wlasnie w poniedzialek objechalem spory kawalek ponad 70 mil i jakies 6 godzin , a i tak znalazlem tylko ponad 30 punktow , w nastepny poniedzialek znowu w trase , jednak to wciaz za malo , po pierwszym apperancu bede wyjezdzal dwa razy w tygodniu . Musze przyznac ze robienie p2p znacznie pomaga w pozniejszej jezdzie po miescie , ulice i miasto staja sie jakby bardziej czytelne , wiesz gdzie jechac i ktoredy by bylo najszybciej , chociaz to jeszcze nie jest doskonale.
|