Cytat:
2014-10-25 19:47:01, pablo928 napisał(a):
Witam posiadam aktywny router sky jednak mam problem z kablami w gniazdku jak mozecie pomozcie w gniazdku mam wejscia A i B oraz 2,3,5 kolory kabli to zielony.bialo zielony .niebieski.bialo niebieski.pomoranczowy i bialo pomaranczowy . Prosze o pomoc
to zacznij moze od tego czy kiedykolwiek byla ta linia telefoniczna aktywna , bo z takiego opisu zalatuje jakgdybys wprowadzil sie na nowa chate i znalazl gniazdko tel oczekujac ze jest aktywne...

£4.99
bo jesli nie to ta konwersacja nie ma sensu ,
tel z argosa kosztuje 4.99 sprawdz jesli linia juz jest aktywna to juz cos... zakladam ze kiedys wczesniej jakis inzynier zrobil connection prawda ? i posiadasz numer owej lini tel stacjonarnego?
ps router zaleznie od typu ale najczesciej zawsze nadaje sygnal (jest widzialny dla innych urzadzen) mimo ze moze w nim byc calkowicie brak internetu , tak mozesz zrobic wlasna siec domowa itp (zamknieta)