MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Prosze o pomoc sky internet

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

prospector

Post #1 Ocena: 0

2014-10-26 17:08:57 (11 lat temu)

prospector

Posty: 93

Mężczyzna

Z nami od: 22-02-2012

Skąd: dover

Cytat:

2014-10-25 19:47:01, pablo928 napisał(a):
Witam posiadam aktywny router sky jednak mam problem z kablami w gniazdku jak mozecie pomozcie w gniazdku mam wejscia A i B oraz 2,3,5 kolory kabli to zielony.bialo zielony .niebieski.bialo niebieski.pomoranczowy i bialo pomaranczowy . Prosze o pomoc

to zacznij moze od tego czy kiedykolwiek byla ta linia telefoniczna aktywna , bo z takiego opisu zalatuje jakgdybys wprowadzil sie na nowa chate i znalazl gniazdko tel oczekujac ze jest aktywne... *ROFL*niewspominajac juz o internecie?
£4.99
bo jesli nie to ta konwersacja nie ma sensu ,
tel z argosa kosztuje 4.99 sprawdz jesli linia juz jest aktywna to juz cos... zakladam ze kiedys wczesniej jakis inzynier zrobil connection prawda ? i posiadasz numer owej lini tel stacjonarnego?

ps router zaleznie od typu ale najczesciej zawsze nadaje sygnal (jest widzialny dla innych urzadzen) mimo ze moze w nim byc calkowicie brak internetu , tak mozesz zrobic wlasna siec domowa itp (zamknieta)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2014-10-26 17:30:00 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

JW, na ruterze masz sieć lokalną.

Z wyjściem na świat już nie jest tak prosto.

Po pierwsze siec kablowa zazwyczaj jest BT.

BT musi przekazać dzierżawę do ISP

ISP musi dokonać podłączenia, aktywowania sieci i wszytko co związane z rutingiem.

Zazwyczaj jest tak że przychodzi inżynier, sprawdza łącze telefoniczne czy wogóle jest sens, bo bywa że kable są tak pomieszane że internet nie rusz, ja na jednym z poprzednich domów miałem w róznych gniazdkach różnych operatorów, a w livingu w jednym gniazdku skręcone kable BT i Virgin do kupy.
Rozmawiać się nie dało.

Gościu po instalacji urządzenia i sprawdzeniu linii, dzwoni do centrali, podaje nr modemu / terminala i nr telefonu.
Na tej podstawie po drugiej stronie przypisują urządzenie do nr telefonu i użytkownika.

Czasami bywa że modem nie jest przypisany, ale coraz rzadziej, bo coraz częściej Modemy to są specjalizowane tzw terminale. Nie będą działały na innej sieci i innego ISP .

U mnie Virgin przysłał technika w sobotę.

Na stronie SKY
Masz poradnik

żadnych kabli nie można zamieniać, używa się tylko splitery w kolejności wg instrukcji
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,