MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Pytania do osób mieszkających w Londynie

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Melwil

Post #1 Ocena: 0

2014-01-20 18:32:55 (11 lat temu)

Melwil

Mężczyzna

Z nami od: 19-01-2014

Witajcie, jestem obecnie w 3 klasie technikum informatycznego. Mam zamiar za rok (po ukończeniu szkoły) wyjechać do Londynu. Oczywiście wcześniej mam zamiar przez 3-4 miesiące popracować żeby mieć za co zacząć. Pytanie pierwsze: Czy da mi coś to, że mam wykształcenie średnie i tytuł technika informatyka przy znalezieniu pracy? (oczywiście nie mówię o konkretnej pracy jako informatyk tylko ogólnie jakiejś roboty nawet za najniższą krajową) pytanie drugie: Czy da się utrzymać w Londynie za najniższą lub lekko powyżej płacę? Od razu mówię, że pochodzę ze stosunkowo biednej rodziny i nie myślę o wielkich luksusach na początek. Ogólnie bardzo podoba mi się Londyn i mam zamiar wyjechać na stałe chcąc uniezależnić się od rodziców. Pytanie trzecie: Czy np. jeśli zatrudnię się w biedronce czy jakimś innym supermarkecie żeby zarobić +/- 1000F na początek to da mi to coś jeśli wpiszę to w angielskim CV ?
Ostatnie czwarte pytanie: Szacunkowo na jaki okres starczy mi 1000 F w Londynie przy dosyć skromnym życiu ? Chodzi mi o to żeby zabezpieczyć się, ponieważ nie zawsze ma się takiego farta, że od razu praca się trafia.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Melwil:)

[ Ostatnio edytowany przez: Melwil 20-01-2014 18:44 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2014-01-20 18:56:13 (11 lat temu)

Richmond

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007