Str 2 z 2 |
|
---|---|
alamalam | Post #1 Ocena: 0 2014-10-22 21:41:29 (11 lat temu) |
Z nami od: 13-03-2011 Skąd: Londyn |
Dziekuje wszystkim za cenne komentarze. Przemyslę i wezme je pod uwage ,zanim porozmawiam z klientami.
|
Turefu | Post #2 Ocena: 0 2014-10-22 22:10:30 (11 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
OP, jesli nie podnosilas cen w ciagu pieciu lat, musisz to zrobic teraz. Pracujesz Za efektywnie mniej, niz piec lat temu. Badz przygotowana, ze stracisz paru klientow, zatem moze jakas reklama Twoich uslug bylaby przydatna. Sa firmy ( np przedszkola) ktore oczekuja platnosci nawet wtedy , gdy sa zamkniete z powodu Bank Holiday . Dlaczego Ty mialabys tracic ? Sama mowie swoim klientom , Ze oczekuje , Ze powiedza mi , ze jada na Wakacje przynajmniej dwa tygodnie wczesniej, w przeciwnym razie oczekuje oplaty jak zawsze. Oczywiscie , zdarzaja sie sytuacje nagle I Klient musi odwolac , ale chodzi o to, zeby klient nie robil sobie zartow . Nigdy nie oczekuje zaplaty, kiedy sama jade na wakacje I daje znac przynajmniej dwa tygodnie wczesniej.
|