2019-06-27 12:40:55, ZlotaPerla1 napisał(a): Czy ktoś z licznie tu zgromadzonych
instalował flap dla kota w szklanych drzwiach ogrodowych? podwójne szkło chyba, nie znam się, można w ogóle coś takiego samemu zainstalować, czy muszę zatrudnić szklarza?
Nie instalowałem.
Przy podwójnym szkle żaden szklarz nie pomoże.(w sensie nie da się wykroić otworu) Musiała byś zamówić nową podwójną szybę z otworem dia200mm i wtedy poprosić męża o wymianę. Przy patio door wielkości około 2000 x 800mm podwójna szyba z otworem może kosztować ze 2 stówki albo lepiej. Chyba, że drzwi są podzielone na mniejsze kwaterki.
To dlaczego w instrukcji widnieje easy montaz w double glass doors? wystarczy pare narzedzi I gotowe Dziwne, ja nie wiem czy to jest na pewno szyba - jest cos podwojnego - szklarnia.
Poszukaj po angielskich forach. U paru osob wygladalo to tak, ze wymienialy panel szklany na identyczny z wycietym otworem na drzwiczki.
Po mojemu mija sie to z sensem szklanych drzwi. Takie szklo jest czesto zepalane, badz w przestrzeni miedzy taflami jest gaz. W efekcie wyciecia otworu tafle traca wlasciwosci izolacyjne.
W kilku ogladanych domach widzialam zalozone drzwiczki w otworze wentylacyjnym w scianie.
I rzuc okiem na ubezpieczenie domu, czasem w warunkach sa obostrzenia co do takich ustrojstw.
Dzięki kajro, to chyba coś jest zapalane, jutro wrzucę fotkę i poszukam może faktycznie na forach angielskich. Ściana odpada, w ubezpieczeniu nic nigdy nie widziałam.
eeeee, faktycznie firmy poszuka, bo że nie do zrobienia to nie jest ...
Emeryt, oferta z Salisbury mnie nie interesuje - bo nie będę nikomu płacić dodatkowo F200 za dojazd z milarza a jak już dziura będzie to wiadomo instalacja jest EASY jak w instrukcji - cokolwiek producent miał na myśli To jest szklarnia bez ogrzewania, w zimie owszem zimno, ale nic nie zamarza w środku.