|
Postów: 5 |
|
---|---|
GRZEGORZ69 | Post #1 Ocena: 0 2013-03-21 18:00:38 (12 lat temu) |
Z nami od: 29-10-2009 Skąd: LONDYN |
Mechanik wymienil mi dzisiaj pasek oraz napinacz przy wspomaganiu poniewaz zimny samochod przy obrotach kierownica w lewo czy w prawo wydawal dziwny dzwiek,dopoki byl silnik cieply bylo ok,postal godzine na dworzu i to samo,moze ktos mial podobny przypadek,chce dodac ze plyn w zbiorniczku jest nie ma wyciekow.
|
Post #2 Ocena: 0 2013-03-21 18:10:42 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
GRZEGORZ69 | Post #3 Ocena: 0 2013-03-21 18:11:33 (12 lat temu) |
Z nami od: 29-10-2009 Skąd: LONDYN |
wlasnie ze nie,stan jest odpowiedni
|
Post #4 Ocena: 0 2013-03-21 19:15:29 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #5 Ocena: 0 2013-03-21 19:27:42 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
ZenVonZen | Post #6 Ocena: 0 2013-03-21 22:13:34 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: Rochdale |
Jakie auto jaki silnik i który rok?
W większości aut są sitka (filtry) w zbiorniczku wyrownawczym które z biegiem czasu się przytulają i dodatkowo płyn wspomagania traci swoje wartości a pompa juz podeksploatowana zaczyna niedomagac. Możliwe też ze maglownica się przytarla i pompa wspomagania napotyka większe opory i zaczyna głośno chodzić. W wielu autach musi być odpowiedni płyn bo inaczej stanie pompa lub zatrze się maglownica. A i z takimi usterkami lepiej nie jeździć... Podaj dane auta najlepiej. [ Ostatnio edytowany przez: ZenVonZen 21-03-2013 22:22 ] ... a co boli twoje auto...???
|
|