MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski konsulat w Londynie - nieuprzejme traktowanie klientów

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

agarudii

Post #1 Ocena: 0

2013-03-04 20:58:19 (12 lat temu)

agarudii

Posty: 4781

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

Cytat:

2013-03-04 20:34:48, aneczka_k napisał(a):
do konsulatu po ang. embassy i mi się pomyliło ;)


embassy to ambasada, a nie konsulat

konsulat to consulate
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aneczka_k

Post #2 Ocena: 0

2013-03-25 22:54:22 (12 lat temu)

aneczka_k

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 04-02-2013

Skąd: Gloucester

Cytat:

2013-03-04 20:58:19, agarudii napisał(a):
Cytat:

2013-03-04 20:34:48, aneczka_k napisał(a):
do konsulatu po ang. embassy i mi się pomyliło ;)


embassy to ambasada, a nie konsulat

konsulat to consulate


Dzięki!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #3 Ocena: 0

2013-04-23 16:38:30 (12 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

akurat dzis bylem w konsulacie celem wyrobienia paszportow... w zasadzie nie jest zle, ale warto przyjsc na umowiona godzine, bo wczesniej nie wpuszcza to raz, a dwa ze wiecznie ktos dochodzi wlasnie spozniony

w srodku kongo jak zwykle, acz wszystkie kasy czynne a w srodku mila obsluga - zlozylem szesc wnioskow w jednym okienku, choc w teorii powinienem stac do conajmniej dwoch - jedno dla dzieci ponizej 5 roku zycia i w drugim po 10letnie paszporty...

ps. nie rozumiem jednego - formularze sa po polsku a niektorzy dalej czytac nie potrafia i przy okienku wypelniaja

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mauuvee

Post #4 Ocena: 0

2013-11-20 15:18:36 (11 lat temu)

mauuvee

Posty: 2

Kobieta

Z nami od: 20-11-2013

Skąd: Londyn

Wczoraj na własnej skórze przekonałam się jak to w konsulacie Panie uważają że jest dalej komuna i że grzeją świetnie posadki.
Pani z działu prawnego potraktowała mnie jak intruza, a na moje prośby słyszałam tylko - "co pani ode mnie chce" , " pomyliła pani dział", " proszę pani to jakaś patowa sytuacja" .
Jednym słowem - tragedia, zastanawiałam się czy jak bym przyszła do tej pani z bombonierka i kawą to może by zechciała ruszyć swoją mózgownica i poszukać jakiegoś rozwiązania mojej sytuacji prócz - "niech se pani do polski leci".
Komunizm w pigułce, już nie mówiąc o tym, że skoro pracuje w Konsulacie w Londynie to powinny, chociaż w niewielkiej mierze, obowiązywać ją tutejsze zwyczaje typu " dzień dobry" oraz " przepraszam" i "życzę miłego dnia"
Dla porównania miałam kiedyś problem z ZUSem, przez przypadek utworzony przez moją ówczesna księgowa. Pani w ZUSie, polskim zwykłym ZUSie obdzwoniła 5 koleżanek w mojej sprawie i trzy razy przeprosiła mnie ze nie jest w stanie mi pomoc.
A tutaj, ktoś powinien powiedzieć tej pindzie z konsulatu ze to jednak my jesteśmy dla niej a nie ona dla nas i niech się wyrwie ze swojego komunistycznego snu.

No i idąc tropem niewątpliwej rady tej pani zapisałam się do działu paszportowego,pomimo tego ,że nie potrzebuje wyrobić paszportu bo już go mam.Zobaczymy co Pani w paszportowym na to powie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ewamik

Post #5 Ocena: 0

2013-11-20 17:54:26 (11 lat temu)

ewamik

Posty: 4126

Kobieta

Z nami od: 30-10-2007

Skąd: London

Parę lat temu byliśmy w konsulacie na głosowaniu.
Poszliśmy wtedy z dziećmi,jedna miała jakieś 3 latka,druga 6. Fakt faktem ochrona wpuściła nas poza kolejką,bo ludzi było gdzieś z 400osób w kolejce.
Już w środku budynku moja młodsza córka chciała iśc do toalety. Podeszłam do pracownicy konsulatu z pytaniem,gdzie tu jest toaleta? Na co pani odpowiedziała mi- "ustawa nie przewiduje korzystania z toalety. Proszę udac się do jakiegoś pobliskiego pubu albo restauracji"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2013-11-20 19:22:36 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

buszko

Post #7 Ocena: 0

2013-11-20 20:36:10 (11 lat temu)

buszko

Posty: 764

Kobieta

Z nami od: 22-12-2012

Skąd: Wonderland

Cytat:

2013-11-20 19:22:36, ie2ox4 napisał(a):
mauuvee - nic z tego nie rozumiem. Nie napisałaś czy masz jakiś problem, czy szukasz problemu, czy tak z nudów...


bo nie o tym miała pisać, spojrz na tytuł :)
aleś ty ciekawski jest ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2013-11-21 08:07:12 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2013-11-21 08:20:40 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2013-02-26 11:07:20, aneczka_k napisał(a):
Spotkała mnie bardzo nietypowa (jak na warunki brytyjskie) sytuacja dzisiaj. Zadzwoniłam do ambasady aby potwierdzić informację i poprosić o krótką odpowiedź na moje pytanie, a osoba zajmująca się obsługą klienta zaczęła podnosić na mnie głos, ponieważ nie wiedziałam, że nawet nie powinnam im głowy zawracać moimi pytaniami...
Takie traktowanie klienta jest częste w Polsce, ale w UK potraktowano mnie tak po raz pierwszy. Czy to normalne czy poprostu miałam pecha?


od nietypowych pytań jest forum, nie konsulat *BRAVO*:-D
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #10 Ocena: 0

2013-11-21 10:03:26 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,