MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ryanair- moje przemyślenia

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 8 z 20 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 7 | 8 | 9 ... 18 | 19 | 20 ] - Skocz do strony

Str 8 z 20

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ankauk

Post #1 Ocena: 0

2013-02-04 01:00:47 (12 lat temu)

ankauk

Posty: 96

Kobieta

Z nami od: 12-05-2010

Skąd: manchester

Ja lecialam w styczniu Ryanairem i w porownaniu do Wizzera przezylam szok. Super mila obsluga, nikt nie strzepil jezyka, ze walizka wazy 10.70kg. Po zamknieciu drzwi obsluga zapytala, czy ktos ma ochote zajac miejsca z dodatkowa przestrzenia, bo nie ma rezerwacji i glupio, zeby puste lecialy.
Pasazerowie zachowywali sie normalnie, nikt sie nie pchal, matki z dziecmi czekaly w ogonku.
Jedyny minus- troszke slabszy samolot, ale cena biletu i mila, usmiechnieta obsluga w pelni to rekompenuje - tym bardziej, ze lot trwa tylko 2-3 godzinki.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2013-02-04 09:20:39 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #3 Ocena: 0

2013-02-04 09:23:44 (12 lat temu)

agarudii

Posty: 4781

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

Cytat:

2013-02-03 23:57:23, ixellente napisał(a):
Cytat:

2013-02-03 12:27:48, agarudii napisał(a):
ludzie, czy naprawde tak wam przeszkadza dziecko, ktore biega/chodzi/spaceruje korytarzem w trakcie lotu :-o moje dziecko czasem ma ochote rozprostowac nogi i wtedy idziemy sie przejsc, czasem ona "idzie" na czworaka, czasem biegnie, czasem poprostu idzie ( ja akurat "spaceruje" za moim dzieckiem, nie puszczam jej samej). no spojrzenia niektorych pasazerow bezcenne. normalnie same biznesmeny lataja, tak zajeci i skoncentrowani, ze nawet mucha moglaby ich z rownowagi wyprowadzic.


Tu raczej chyba nie o tym...



a przepraszam o czym?, poruszony byl temat Mariolek, ale ja solarki nie lubie, smierdzacym Marianem nie jestem, mam "wrzeszczacego bachora", wiec? chyba jak najbardziej o tym.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

keramczak

Post #4 Ocena: 0

2013-02-04 09:35:12 (12 lat temu)

keramczak

Posty: 5983

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2010

Skąd: U.K

Podobnie dzieje się z Ryanairem. Irlandzki przewoźnik ma fatalną opinię. W 2009 roku został wybrany najgorszą marką rodzinną, a w sondażu przeprowadzonym przez Online Opinion dla „The People” uznano go za drugą najbardziej znienawidzoną firmę w UK. Szczególnie nie lubili go londyńczycy, a rodziny wskazywały, że ogromnym minusem są ukryte koszty – takie jak np. opłata za... płacenie. W większości przedsiębiorstw takie wyniki uznano by za katastrofę. Jednak w wypadku Ryanaira bycie „kiepskim” jest podstawową strategią, która pozwala na rozwój i przyciąga kolejnych klientów. – Ryanair to największe linie lotnicze w Europie. Nasze ceny pozwalają na zrealizowanie marzeń o zagranicznych wakacjach większej liczbie brytyjskich rodzin niż kiedykolwiek wcześniej – komentował wyniki sondażu w „The Telegraph” rzecznik irlandzkiego przewożnika Stephen McNamara. – Z 66 milionami pasażerów rocznie dostarczamy „wartość”, której chce każda rodzina w UK: najniższe ceny oraz gwarancje braku opłaty paliwowej – dodawał. Sieć świadomie podgrzewa atmosferę i regularnie przedstawia absurdalne propozycje, które mają pokazać, że komfort i zadowolenie podróżujących są rzeczą drugorzędną, a najważniejsze są ceny. Gdy Michael O’Leary mówi o płatnych toaletach lub ich braku, albo o miejscach stojących w samolotach, to natychmiast staje się przedmiotem krytycznego zainteresowania mediów oraz prześmiewczych komentarzy potencjalnych klientów, ale też dostarcza im jasny przekaz: nie jesteśmy najlepsi, ale za to stać cię na nas. - Wszyscy nienawidzą Ryanaira, jednak miliony ludzi nim latają. Klienci wiedzą, że to wymiana i dzięki poświęceniu jakości obsługi oraz niezawodności mogą zyskać tańsze miejsce – komentował strategię linii w Brand Republic Hamish Pringle, autor książki „Celebrity Sells”Czyli co Brytyjczycy(ci cywilizowani:-]) tez maja swoich tigerow ,ktorzy narzekaja na Ryanaira i chyba nie chodzi o Mariolki i Marianow.

[ Ostatnio edytowany przez: keramczak 04-02-2013 09:45 ]

#MajsterNaStulecie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2013-02-04 09:38:06 (12 lat temu)

Richmond

Posty: 29585

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2013-02-04 09:20:39, deco-Latifa napisał(a):
Swoje pytanie skierowalam do autora watka. :-)
Zastanawiam sie czy ma porównanie z innymi liniami .
Jezeli założył taki temat powinien mieć doświadczenie z innymi liniami.
A przysłowiowy Heniek czy Marila moze sie zdarzyć w niemieckim czy włoskim wydaniu.

Jako tester roznych lini lotniczych i fan latania, chetnie wypowiedzialam sie za niego. Na wypadek, gdyby nie mial doswiadczenia ;-)

Swiat nie konczy sie na lataniu tanimi liniami na trasie UK - PL. Co najczesciej jest poruszane na tym forum.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2013-02-04 10:02:51 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Vivienne

Post #7 Ocena: 0

2013-02-04 10:07:31 (12 lat temu)

Vivienne

Posty: 2665

Kobieta

Z nami od: 26-01-2010

Skąd: London

Lecialam kiedys Lot-em do Polski, obok pijany w cztery litery Anglik i jeszcze chrapal. W powrotna strone inny Anglik zwymiotowal i na lotnisku podawali mu tlen. Steward powiedzial nam, ze to jakas "gwiazda" z Eastenders lub innej telenoweli. Coz, nie poprosilam o autograf, zaluje:-]
Z kolei Easyjet do Krakowa lecial Nigel Kennedy.

Pierwszy raz lecialam ze swoim synem easyjet gdy ten mial skonczone 6 miesiecy, podroz minela swietnie. Maluszek usmiechal sie, najedzony zasnal, obudzil sie dopiero przed wyladowaniem.
W listodadzie juz nie bylo tak bajkowo, syn plakal ze zmeczenia dobra godzine. Nie pomoglo noszenie na rekach, zmiana pieluchy, ulubiona przytulanka. Przeprosilam wspolpasazerow i nikt nie powiedzial zlego slowa. W koncu pierworodny zasnal ze zmeczenia.
Podrozuje najczesciej easyjet z gatwick do krakowa to najlepsze rozwiazanie dl mojej rodziny.
Easyjet zawsze przepuszcza rodziny z malymi dziecmi, swewardesa pomogla mi spakowac wozek do torby, nie ma problemu z goraca woda dla dziecka.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2013-02-04 10:10:11 (12 lat temu)

Richmond

Posty: 29585

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ja spotkalam grupke pijacych Niemcow w Lufthansie, na trasie z Frankfurtu do Tunisu. Ale nie znaczy to, ze LH jest zla, to tylko pasazerowie.

Tak mi sie przypomnialo w zwiazku z LH, nikt chyba jeszcze nie narzekal na tym forum, ze samolotem lecial pies i szczekal :-) Na polskim forum lotniczym byl caly watek o tym, ze przeciez ludzie maja alergie na zwierzeta i pies absolutnie nie powinien leciec w kabinie.

Ostatnio na trasie Frankfurt - Warszawa trafil sie maly pies, ktory sobie poszczekiwal troche, pewnie nie podobal mu sie start i ladowanie.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

OKidoki444

Post #9 Ocena: 0

2013-02-04 10:35:45 (12 lat temu)

OKidoki444

Posty: 1237

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 10-06-2012

Skąd: kettering

lecialam 2 razy LH,obie krotkie trasy katowice-dortmund i londyn-monachium.
Pasazerow bylo malo tak ze zadnych kolejek nie bylo,gazetke dali:)zadnych negatywnych wrazen nie bylo
[url=][img][/img][/url]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #10 Ocena: 0

2013-02-04 10:38:15 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 8 z 20 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 7 | 8 | 9 ... 18 | 19 | 20 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,