|
Postów: 3 |
|
---|---|
artur1222 | Post #1 Ocena: 0 2012-10-25 23:59:46 (13 lat temu) |
Z nami od: 07-08-2007 |
Mam problem z firma która zajmuje sie sprawa mojego odszkodowania. Od dłuższego juz czasu odnoszę wrażenie, ze zamiast pomagać szkodzi. Sprawa jest stosunkowo prosta, sprawca najechania przyznaje sie do winy itd. Gorzej jest z moim zdrowiem miałem juz druga operacje a sprawa jest ciągle w toku. Jednak obsługa pozostawia wiele do życzenia. Za każdym razem kiedy do nich dzwonie odbiera ktoś inny niezorientowany w temacie wczytuje sie w akta i nic sensownego do powiedzenia nie ma, a dodzwonić sie do nich niekiedy jest naprawdę trudno. Kiedy prosze ich o kontakt, oddzwaniają po tygodniu z zastrzeżonego numeru i jest to jeden gora dwa sygnalki trzeba mieć naprawdę dobry refleks. Chciałem zapytać jakie jest Wasze doświadczenie w tym temacie, czy tylko ja odnoszę takie wrażenie czy to polska norma w kancelariach prawnych z polskim konsultingiem?
|
pawel15b | Post #2 Ocena: 0 2012-11-19 19:35:17 (13 lat temu) |
Z nami od: 19-11-2012 Skąd: londyn |
powiem Ci szczerze ze olewaja Cie na maksa a keidy miales wypadek cyz miales juz komisje lekarska ? jesli tak poszukaj sobie nowe bioro prawne najlepeij zadzwon i sie wypytaj cyz niema mozliwosci przejecia sprawy przez innych, ja tez na poczatku mialem taki problem dopuki ich niezrabalem i zagrozilem ze zrezygnuje z nich oczywiscie wsyzscy dodaja teraz oprucz odszkodowania bonus wyplacany zaraz po podpisaniu dokumentow zlecenia warto sie oto upomniec miniumum 200 funtow daja pozdro
|
apjclaims | Post #3 Ocena: 0 2012-11-27 14:37:15 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 14-11-2012 Skąd: londyn |
Witam,
na pewno nie jest to norma i jesli obsluga klienta nie wywiazuje sie z obowiazku oddzwonienia do klienta to tylko i wylacznie wina w systemie firmy. Jesli chodzi o odszkodowane, to na czas trwania sprawy ma wplyw duzo czynnikow: Najwazniejszy to komunikacja strony oskarzonej z Pana strona reprezentujaca, Jesli strona oskrazona nie wywiazuje sie na czas z wyplata pieniedzy, odpisaniem na listy to nikt na to nie moze poradzic, nawet Pana kancelaria. Mimo wszystko powinna Pana firma na biezaca Pana informowac co sie dzieje, nawet jesli nie otrzymuja odpwoedzi od strony przeciwnej to nie powod zeby oddzwaniac do Pana po tyg. Wydaje mi sie ze firma z ktora Pan jest ma troszke brak w organizacji. Moze to miec wplyw na czas w jakim Pan otrzyma odszkodowanie ale raczej nie na sume. |
apjclaims | Post #4 Ocena: 0 2012-11-27 14:39:27 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 14-11-2012 Skąd: londyn |
dajac pieniadze na start, wydaje mi sie ze zobowiazujesz sie bardziej z taka firma i na przyszlosc jak bedziesz miec pozniej z nimi problemy a pieniadze przepuscisz bedziesz nadal wobec z nich zobowiazany i bedzie ci trudniej zrezygnowac z ich uslug.
|
|