Str 2 z 2 |
|
---|---|
zealot | Post #1 Ocena: 0 2012-07-25 22:49:55 (13 lat temu) |
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
Wcale nie będzie OK!! Zadzwoń do nich i powiedz wyraźnie, że chcesz zrezygnować z subskrypcji którą zamówiłeś. Z tego maila nic nie wynika że chcesz zrezygnować.
Na tego maila ci odpiszą, że zamówiłeś u nich możliwość sprawdzenia swojej historii kredytowej. Kosztować cię to będzie 19.95 funtów na miesiąc i wyraźnie to było napisane drobną czcionką na 125 stronie regulaminu, który zresztą przeczytałeś zrozumiałeś i zaakceptowałeś. |
Post #2 Ocena: 0 2012-07-25 23:03:50 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Eddmund | Post #3 Ocena: 0 2012-08-01 14:03:01 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-09-2010 Skąd: Manchester |
Obecnie banki nie mogą odmówić anulowania direct debit, wcześniej mogły. Jak w oddziale ci mówią coś innego, to poproś menadżera oddziału o potwierdzenie że odmawia anulowania i przypuszczam że to wystarczy żeby załatwić sprawę.
Ja osobiście nie zawracałbym sobie głowy z chodzeniem do banku i skasował niechciane subskrypcje online. Info dla Lloydsa tutaj: http://www.lloydstsb.com/virtual_assistant_faqs.asp#direct |
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2012-08-01 14:38:46 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Eddmund to nie jest direct debit. To jest CPA ustawione na karcie. Nie zobaczysz tego online w bankowosci internetowej i nie anulujesz tego w ten sposob.
"Continuous Payment Authority, zwane od 2009r Recurring Payments, to zgoda na obciazanie karty kredytowej lub debetowej powtarzajacymi sie platnosciami. " Carpe diem.
|
Eddmund | Post #5 Ocena: 0 2012-08-01 14:57:29 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-09-2010 Skąd: Manchester |
Cytat: 2012-08-01 14:38:46, Richmond napisał(a): Eddmund to nie jest direct debit. To jest CPA ustawione na karcie. Nie zobaczysz tego online w bankowosci internetowej i nie anulujesz tego w ten sposob. "Continuous Payment Authority, zwane od 2009r Recurring Payments, to zgoda na obciazanie karty kredytowej lub debetowej powtarzajacymi sie platnosciami. " Hmmm, nigdy nie używałem czegoś takiego, ale wygląda że również i takie płatności banki są zobowiązane anulować na żądanie: http://www.bbc.co.uk/news/business-17870704 [ Ostatnio edytowany przez: Eddmund 01-08-2012 14:58 ] |
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2012-08-01 15:01:38 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zgadza sie, "But in practice, some bank customers are being denied this right."
Latwiej anulowac u zrodla niz chodzic po banku. Chyba, ze ktos ma sile wyklocac sie przez telefon. Carpe diem.
|