Postów: 15 |
|
---|---|
Marcinos | Post #1 Ocena: 0 2012-07-21 12:52:46 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2011 Skąd: Manchester |
Witam mam problem z jakims QUICKCREDITSCORE.C CD 2931 drugi raz zabralo mi z konta 19.95 dzownilem do banku powiedziano mi ze to jest jakas Subskrypcja i ze oni nie moga tego mi anulowac musze sobie to jakos sam zalatwic pojebany Lloyds... Kiedys probowałem brać motor na raty i to pewnie od tego za pierwszym razem jak mi zabrali 19.95 to myslalem,ze to za sprawdzenie mowie spoko a tu patrze znowu ... Grr nie wiem juz jaka to byla strona wie ktos moze jak to ogarnac ? Albo pojde w poniedzialek do Lloydsa i zamkne konto zaloze gdzie indziej,bo co to za bank jak nie potrafia pomóc ? ; /
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2012-07-21 12:56:11 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Musisz to skasować na stronie na której sprawdzałeś motor.
Co ma bank do Twoich płatnosci oprócz tego że przelewa lub wypłaca pieniądze, ludziom czy firmom którym Ty podałeś dane swojego konta czy karty? |
Post #3 Ocena: 0 2012-07-21 12:57:28 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2012-07-21 12:57:36 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wyzywasz bank, a to Twoj blad. Zapewne przy wypelnianiu jakiegos wniosku kliknales zgode na abonament.
Tak trudno wpisac nazwe w wyszukiwarke i znalezc firme? http://www.quickcreditscore.co.uk Napisz do nich prosbe o anulowanie subskrypcji, a na przyszlosc patrz na co sie zgadzasz. Carpe diem.
|
clockwork_orang | Post #5 Ocena: 0 2012-07-21 12:58:29 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
Google za przewodnika...
![]() |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2012-07-21 13:03:53 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Marcinos | Post #7 Ocena: 0 2012-07-21 13:34:10 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2011 Skąd: Manchester |
Dziekuje ;D
Troszke mnie ponioslo ;D |
Marcinos | Post #8 Ocena: 0 2012-07-25 15:33:01 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2011 Skąd: Manchester |
Napisałem im e mail bedzie dobrze ?
Dear Sir I am writing to complain about the provision of 19.95 pounds you have taken from me for the second time. I do not understand why did such a situation occur. For the first time ok - for registering my account, but why did u take 19,95 pounds again? This is what I cannot understand. That is why am I writing to you - to solve this situation. I also hope that you will not take money from me for the third time. Please cancel this subscription. I am waiting for your reply. Kind regards |
Post #9 Ocena: 0 2012-07-25 15:45:24 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Marcinos | Post #10 Ocena: 0 2012-07-25 17:18:34 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2011 Skąd: Manchester |
W takim razie jeszcze raz dzieki
![]() Pozdrawiam |