|
Postów: 5 |
|
---|---|
pacior12 | Post #1 Ocena: 0 2012-07-18 09:50:16 (13 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2010 Skąd: peterborough |
Witam mam mały problem , otóż muszę wpisać kwote z p60 w annual declaration , i tu dwa pytania gdzie mam wpisać kwotę jeżeli jeste pracownikiem firmy ( nie self employed) ja myślę że w income details-earnings as an employee from all jobs
drugie pytanie to którą kwote z payslipa mam wpisać na p 60 jest pay and income tax details total for year 17214.70 ( to jest pay) a obok jest tax deducted 1947 ( tax deducted ) prosze o szybką konkretna odpowiedź pozdrawiam |
pacior12 | Post #2 Ocena: 0 2012-07-18 10:00:33 (13 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2010 Skąd: peterborough |
pomoże ktoś?
|
Nie_z_tej_bajki | Post #3 Ocena: 0 2012-07-18 10:21:09 (13 lat temu) |
Z nami od: 23-08-2010 Skąd: Tam, gdzie pachnie kawą ;-) |
Dokladnie jak napisales - w rubryke "employee from all jobs" kwotę z P60.
Kwota ma być przed podatkiem i NIN. Czyli te 17214. [ Ostatnio edytowany przez: Nie_z_tej_bajki 18-07-2012 10:21 ] Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi Ci zawodu.... Przyjdzie - zrobi niespodziankę :D.
W życiu niczego nie żałuj! Po prostu Carpe Diem!!!
![]() |
pacior12 | Post #4 Ocena: 0 2012-07-18 10:27:48 (13 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2010 Skąd: peterborough |
Dziękuje Ci bardzo , pozdrawiam i miłego dnia
![]() |
pacior12 | Post #5 Ocena: 0 2014-07-10 13:00:49 (11 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2010 Skąd: peterborough |
co oprócz tej kwoty trzeba wpisać do tej deklaracji Tax credit annual z p60?
[ Ostatnio edytowany przez: pacior12 10-07-2014 13:05 ] |
|
|
karjo1 | Post #6 Ocena: 0 2014-07-10 13:06:22 (11 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Matko, od 2 lat wypelniasz formularz?
Skoro rozliczenie roczne, to wpisujesz wszystkie dochody, zreszta opis i wyjasnienie jest w instrukcji dolaczonej do dokumentu, wystarczy przeczytac krok po kroku (ze zrozumieniem). |
|