MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Przeprowadzka z Polski do UK.

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 11 z 25 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 10 | 11 | 12 ... 23 | 24 | 25 ] - Skocz do strony

Str 11 z 25

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2012-04-17 13:35:51 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Katerina06

Post #2 Ocena: 0

2012-04-17 14:05:13 (13 lat temu)

Katerina06

Kobieta

Z nami od: 16-04-2012

Nie znam się na kasie fiskalnej, nie miałam nigdy do czynienia z taką obsługą klienta,a watpię w to,że pracodawca będzie stał mi nad głową i uczył mnie obsługi kasy.

Do góry stronyOffline

Post #3 Ocena: 0

2012-04-17 14:18:33 (13 lat temu)

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

wielbicielka

Post #4 Ocena: 0

2012-04-17 14:20:49 (13 lat temu)

wielbicielka

Kobieta

Z nami od: 29-04-2011

Katerina z takim podejsciem do pracy to proponuje poszukac bogatego faceta

wiekszosc z nas zaczynala od czegos co jest ponizej naszych kwalifikacji, czasami dyplom trzeba schowac gleboko w szafie zakasac rekawy zeby moc zarobic na to aby bylo nam lepiej.........

pracowalam kiedys u prawiniczki........sprzatalm i wiesz co mi powiedziala.........ze ona tez tak zaczynala......

Do góry stronyOffline

KaskaM

Post #5 Ocena: 0

2012-04-17 14:25:41 (13 lat temu)

KaskaM

Kobieta

Z nami od: 17-12-2010