MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Proszé o pomoc

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 22 z 23 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 21 | 22 | 23 ] - Skocz do strony

Str 22 z 23

temat zamknięty | nowy temat | Regulamin

gregory7900

Post #1 Ocena: 0

2012-01-24 16:56:27 (13 lat temu)

gregory7900

Mężczyzna

Z nami od: 16-01-2012

Szanuje wszystkie komentarze i podchodze do nich z pokorá. Macie prawo byc sceptyczni i tak jak powiedzialem to wczesniej, te komentarze i takie postawy sa potrzebne i jak najbardziej uprawnione. Zostalem pobity dosc mocno i lize rany i chce jak najszybciej zaczac prace i juz jej w tym momencie szukam. Z zawodu jestem tokarzem po szkole zawodowej, pracowalem na produkcji napojow chlodzacych, potem w cukrowni trzy kampanie cukrownicze jako operator mieszadel i wirowek, pomocnik przy obsludze warnikow i operator suszarni cukru. Potem bylo warsztat napraw samochodow jako pomocnik mechanika samochodowego, przygotowywalem auta do malowania ( szpachlowalem i docieralem pod podklad a potem szlifowalem podklad pod malowanie) Rozne prace przy samochodach jak wymiana klockow, montaz i demontaz rur wydechowych i wszelkie prace rozbiorkowe, wyciaganie silnikow i skrzyn biegow. Potem bylo 8 lat w fabryce styropianu jako pracownik produkcji czyli odbieranie paczek styropianu i ukladanie ich na palecie, obsluga maszyn i urzadzen produkcyjnych ( Linia do ciecia styropianu, ustawianie maszyny i kontrola produkcji, pracownik magazynu - ladowanie aut styropianem, operator wozka widlowego na produkcji i obsuga maszyny formujacej 6 metrowe bloki styropianu - wozilem te bloki na magazyn w celu wysezonowania. Potem w Niemczech praca w centrum Logistycznym Kaufland przy kompletowaniu kwiatow i ukladanie ich na wozkach w celu transportu na poszczegolne magazyny, kompletowanie warzyw i owocow w skrzynkach w syste