MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dostawcy energi i gazu

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

slimfat

Post #1 Ocena: 0

2011-09-22 10:13:58 (13 lat temu)

slimfat

Posty: 36

Mężczyzna

Z nami od: 17-06-2009

Skąd: Bristol

Dzieki za wskazowki!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

witek28w

Post #2 Ocena: 0

2011-09-22 17:57:28 (13 lat temu)

witek28w

Posty: 280

Mężczyzna

Z nami od: 09-12-2006

Skąd: Lethbridge,AB

Cytat:

2011-09-22 08:20:54, slimfat napisał(a):
Ok, to zeby jeszcze sie upewnic :

Wprowadzam sie jutro i jutro skladam aplikacje w np. firmie "NRower". "Administracja" trwa, poczta rowniez, ale Wysylaja do mnie umowe, ja podpisuje. Niech to trwa 2 dni , a nie wspomniane 3 tygodnie. Te zalegle 2 dni ktore uplynely juz i w czasie ktorych korzystalismy z gazu i pradu rowniez zostana zaplacone firmie "NRower" ?


Jeżeli w momencie "wprowadzenia się"(fajnie brzmi) zadzwonisz do "nRowevr" i podasz wszystkie swoje dane,stany liczników i co tam potrzebują,to od tego momentu masz z nimi umowę,nawet jeśli papiery przyjdą po kilku dniach.
Lub tak jak napisała Richmond,dzwonisz do obu firm i zaczyna się zabawa w kotka i myszkę z firmami i licznikami.
Żadna firma nie może narzucić Ci swoich usług,to twój wybór z kim podpiszesz umowę.(ważne jest od kiedy,stany liczników i daty,najlepiej żeby pokrywały się z wypowiedzeniem poprzedniego właściciela,lub jeśli nie mieszkał i nie korzystał,stany liczników były takie same)
I zszedł Bóg na ziemię i zobaczył pracę moją i był zadowolony , a usłyszawszy ile zarabiam usiadł i się rozpłakał.....Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2011-09-22 18:02:51 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nawet jak przy wprowadzeniu sie zadzwoni od razu do nowej firmy, to stara i tak potem przysle rachunek koncowy za okres od wprowadzenia sie, do przelaczenia licznikow.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

midian25

Post #4 Ocena: 0

2011-09-22 18:04:05 (13 lat temu)

midian25

Posty: n/a

Konto usunięte

Przerabiałam to kilka miesięcy temu. Przeprowadzka do nabytego domu a tam EON, który mi nie odpowiadał, bo chciałam zabrać poprzedniego dostawcę ze starego adresu. Następnego dnia po odebraniu kluczy telefon do BGas z prośbą o dostarczanie prądu i gazu do mojego domu, oni- ok, ale to potrwa kilka tygodni. I w efekcie gaz mielismy po 4 tygodniach a prąd po 6. Kiedyś nie czekało się tak długo, teraz to trwa. A umowę z dostawcą ma się nie od momentu zatelefonowania, tylko od właściwego momentu przejścia i potwierdzają to listem z treścią- bedziemy dostarczać gaz do twojego domu od ...., i od tego dnia masz z nimi umowę. Bynajmniej ja tak to widzę.
"Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

slimfat

Post #5 Ocena: 0

2011-10-02 00:10:05 (13 lat temu)

slimfat

Posty: 36

Mężczyzna

Z nami od: 17-06-2009

Skąd: Bristol

Witek, dzieki za checi, ale chyba jest troche inaczej niz piszesz. Jak narazie sprawdzilem 3 dosc dobrze znane firmy, i zadna z nich nie informuje sstarego dostawcy w naszym imieniu. Musimy zrobic to sami.
Wspomniane przykladowe 3 tygodnie, ktore tak bardzo Cie zdziwily, to bylby chyba bardzo optymistyczny okres, bo w rzeczywistosci jest tak, jak piszaforumowicze - trwa to wszystko od minimum 4 tygodni.
Za okres oczekiwania bedziemy musieli zaplacic firmie, ktora dostarczala elektrycznosc/gas poprzedniemu wlascicielowi. Zostaniemy poinformowani oficjalnym listem.
Nie ma tak rozowo jak piszesz, Witek. Zastanawiam sie tylko, z jaka firma miales tak bezproblemowe "przejscia" ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,