MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nauka w londynie pomocy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

paulee

Post #1 Ocena: 0

2011-01-06 16:51:35 (14 lat temu)

paulee

Kobieta

Z nami od: 06-01-2011

Bede miala teraz 15 lat, do szkoly poszlam o rok wczesniej wiec juz po wakacjach rozpoczynam nauke w liceum. Chcialabym dokonczyc edukacje w anglii (moja mama jest calkowicie za). na wyspie nie mam nikogo z rodziny, chcialabym rozpoczac college w londynie. Jak jest tam z zakwaterowaniem? I skoro nie mam 16 lat ale powinnam rozpoczac liceum czy jest mozliwe ze w anglii pojde do szkoly jako rocznik 95 (tzn czy uwzglednia fakt ze zaczelam wczesnie szkole)? i ktory college mi proponujecie? bo poki co jestem zielona w tym temacie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #2 Ocena: 0

2011-01-06 17:06:25 (14 lat temu)

Adacymru

Konto usunięte

Tzn masz zamiar sama przyjechac? Obowiazek edukacyjny w UK jest do 16 roku zycia.
Ada

Do góry stronyOffline

paulee

Post #3 Ocena: 0

2011-01-06 17:22:49 (14 lat temu)

paulee

Kobieta

sama dlatego chcialam sie rozeznac w sprawie internatow czy czyms takim. no tak jest, ale czy to ze poszlam rok wczesnie bedzie sie liczylo takze w ang.

Do góry stronyOffline

karjo1

Post #4 Ocena: 0

2011-01-06 17:28:28 (14 lat temu)

karjo1

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Ponowie pytanie Ady, przyjezdzasz sama do Londka do szkoly?

Niekoniecznie uwzglednia wczesniejszy start w edukacje, co najwyzej ocenia posiadana wiedze.
Ale z powodu egzaminow GCSE konczacych secondary school (16-latki) predzej cofna o rok, by nadrobic roznice programowe i zaleglosci jezykowe.
Czy bylas juz na Wyspach, korzystalas z tutejszych szkol?

Do góry stronyOffline

Adacymru

Post #5 Ocena: 0