MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wyjazd do UK, jade sam przetrzeć szlak... :(

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

bartekbl

Post #1 Ocena: 0

2010-09-17 20:37:00 (15 lat temu)

bartekbl

Mężczyzna

Z nami od: 17-09-2010

Witam, mam na imię Bartek i obecnie mam 22 lata. W Polsce pracuję od dwóch lat na magazynie 56 h tygodniowo na 3 zmiany za 1800zł netto, praca ciężka fizyczna, przez dwa lata tej pracy nie dorobiłem się dosłownie niczego. Miałem firmę na 1/2 etatu ale podatki mnie zjadły, a czas jaki spędzałem w pracy uniemożliwił jej prowadzenie ( nie było kiedy). Postanowiłem już że czas spakować walizki i wyjechać z tego kraju, nie widzę tu dla siebie wogóle przyszłości. Mam dziewczynę, która obecnie studiuje ostatnie dwa lata magistra, chcę wyjechać do Wielkiej Brytanii może jak się uda nawet na początku przyszłego roku, a po krótkim czasie gdy jakoś może uda się tam ustawić zabrać ze sobą swoją ukochaną.

Mam już opracowany plan działania. Biorę ze sobą 1000 Funtów w kieszeń w pracy w Polsce biorę urlop na dwa tygodnie i wylatuję do UK. Znam angielski jako taki (studiowałem na filologii angielskiej 1 rok, musiałem zrezygnować). Nie wiem tylko jak szukać pracy i kwatery, najlepiej w jakim rejonie W. Brytanii ?

Przeglądam oferty pracy na tym portalu, znalazłem już kilka. Czy szukając pracy tu w Polsce dobrze jest mieć angielski numer aby ewentualnie pracodawca mógł się ze mną skontaktować??

Słyszałem że angielskie CV różni się od Polskiego czy to prawda?? i gdzie moge zobaczyć kilka przykładowych wzorów angielskiego CV?

Czy warto korzystać z agencji pracy ??

Jednym słowem wyjeżdżam sam jak palec i nie wiem czy np w przeciągu 2 tyg. znajde tam jakąś pracę...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-09-17 21:08:03 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte