Cytat:
2009-06-27 21:22:29, mocarella napisał(a):
Cytat:
2009-06-02 22:33:54, M4RCIN napisał(a):
M4RCIN
Posty: 3
Mężczyzna
Z nami od: 25-01-2009
Skąd: Londyn
Witam serdecznie.Mam mały problem z odzyskaniem depozytu za telefon, który zapłaciłem przy podpisaniu umowy z "3".Kiedy podpisywałem kontrakt mijały 3 miesiące mego pobytu w Wielkiej Brytanii, i jak twierdziła ekspedientka bez tego depozytu nie otrzymam telefonu.Minął ponad rok od tego dnia i po tym czasie moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy.Jednak mam mały problem z ich odzyskaniem.Otrzymałem numer rzekomego faxu od Pani z Customer Service na który mam przesłac kopie kontraktu i wyciąg bankowy z karty, która płacono za depozyt.Dokumenty mam , ale numer telefonu 08707330362 jest non stop zajęty.Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc??Czy ktoś wie jak mogę rozwiązac ten problem??
oj, kochany...
rozumiem twoj problem i to w 100%!!!!!
na moje nieszczescie jestem w tej samej sytuacji co ty!!!!
od poltora miesiaca walcze z ta firma. na poczatku podali mi nr faxu na ktory mialam przeslac im dowod wplaty depozytu. meczylam sie prawie dwa tygodnie zeby go poslac, bo nie dzialal. dzwonilam do nich chyba z 13 razy, tlumaczac ze fax odrzuca ten numer. poradzili mi zebym sprobowala wyslac go w nocy
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
jeszcze raz proponuje wysylac fax z 3STORE, tam maja takie same maszyny i fax dochodzi,w carphone maja juz nowsze maszyny i niestety numer podawany przez 3G nie dziala