Cytat:
2009-06-02 22:33:54, M4RCIN napisał(a):
M4RCIN
Posty: 3
Mężczyzna
Z nami od: 25-01-2009
Skąd: Londyn
Witam serdecznie.Mam mały problem z odzyskaniem depozytu za telefon, który zapłaciłem przy podpisaniu umowy z "3".Kiedy podpisywałem kontrakt mijały 3 miesiące mego pobytu w Wielkiej Brytanii, i jak twierdziła ekspedientka bez tego depozytu nie otrzymam telefonu.Minął ponad rok od tego dnia i po tym czasie moge sie ubiegac o zwrot pieniedzy.Jednak mam mały problem z ich odzyskaniem.Otrzymałem numer rzekomego faxu od Pani z Customer Service na który mam przesłac kopie kontraktu i wyciąg bankowy z karty, która płacono za depozyt.Dokumenty mam , ale numer telefonu 08707330362 jest non stop zajęty.Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc??Czy ktoś wie jak mogę rozwiązac ten problem??
oj, kochany...
rozumiem twoj problem i to w 100%!!!!!
na moje nieszczescie jestem w tej samej sytuacji co ty!!!!
od poltora miesiaca walcze z ta firma. na poczatku podali mi nr faxu na ktory mialam przeslac im dowod wplaty depozytu. meczylam sie prawie dwa tygodnie zeby go poslac, bo nie dzialal. dzwonilam do nich chyba z 13 razy, tlumaczac ze fax odrzuca ten numer. poradzili mi zebym sprobowala wyslac go w nocy
ale paranoja. pytam sie wiec skad mam wytrzasnac fax w nocy, bo niestety nie posiadam takiego sprzetu w domu
bylam juz w trzech oddzialach sklepu carphone, by mi pomogli, bo mam juz dosyc blagania o moje pieniadze. sprzedawcy dzwonili cierpliwie, ale na nic. po dwoch tygodniach zdarzyl sie cud i fax polecial pomyslnie.
ale tu jeszcze nie konczy sieta cala historia, bo dalej tych pieniedzy nie odzyskalam.
znowu do nich dzwonie i pytam czemu zwlekaja, a oni na to, ze mam byc cierpliwa.
pomyslalam, ze skoro nie dobrocia, to sprobuje ich nastraszyc.
podczas ostatniej telefonicznej utarczce, zapowiedzialam ze zablokuje moj direct debit i pojde z tym na policje. facet powiedzial mi wtedy, ze mam im dac czas do 26 czerwca,a zobacze czek w skrzynce.
dzis jest 27 sobota, jutro niedziela, wiec znowu klapa. czeku nie ma
moral z tego jest taki, ze stracilam moj depozyt 150#, a na dzwonienie dwa razy tyle, bo niestety nie posiadam tel z 3-ki,tylko z 02 wiec placilam slono za kazde polaczenie. od nich wzielam tylko broadband i bardzo zaluje. NIKOMU NIE POLECAM!!!
A tobie kolego zycze powodzenia i ogggromnej cierpliwosci
pozdrawiam