MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Studia w Polsce czy w Londynie prosze o opinie

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2010-01-15 21:47:40 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karolinab21

Post #2 Ocena: 0

2010-01-15 22:14:34 (15 lat temu)

karolinab21

Kobieta

Z nami od: 10-01-2009

ja jestem studentka pierwszego roku kierunek accounting and management no i moim zdaniem tutaj jest o wiele lepiej!mam porownanie z Polska(tez filologia angielska) i gdybym miala cofnac czas to wolalabym nie tracic czasu w Polsce choc z drugiej strony te studia daly mi solidna podstawe w postaci znajomosci jezyka, ale obserwujac innych studentow moge z czystym sumieniem stwierdzic ze nie musisz znac jezyka na nie wiadomo jak wysokim poziomie by studiowac tutaj!studia tutaj sa dla mnie wspaniala przygoda i prawdziwa przyjemnoscia a nie jak Polsce meczarnia!pomimo ze sam kierunek do najlatwiejszych nie nalezy ale przy wsparciu ze strony wykladowcow i osob prowadzacych cwiczenia no i odrobiny checi mozna daleko zajsc:)tutaj to oni sa dla nas bysmy mogli sie czegos nauczyc a nie my po to by im dac na sobie zarobic!

Do góry stronyOffline

sebabar

Post #3 Ocena: 0

2010-01-15 22:18:24 (15 lat temu)

sebabar

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 09-01-2010

Ja uczyłem w... jednak w Polsce pracowałem u dwóch ludzi. Jeden miał wykształcenie zawodowe, drugi też... Wierzcie lub nie, dali mi wiedzę jakiej nie daje żadna uczelnia!

Do góry stronyOffline

Strona WWW

karolinab21

Post #4 Ocena: 0

2010-01-15 22:18:38 (15 lat temu)

karolinab21

Kobieta