MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z internetem w o2 czy wy tez tak macie?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 10

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

denny85

Post #1 Ocena: 0

2008-12-20 19:53:13 (15 lat temu)

denny85

Posty: 293

Mężczyzna

Z nami od: 26-04-2008

mam dosc powazny w internetem w o2

na routerze zanika sygnal ze internetu nie ma a jak na pasku zadan pisze ''local only'' a powinno byc ''local and internet''

zadzwonilem do 02 i powiedzieli mi zeby zmienic filtry takie kostki co wklada sie do gniazdka telefonicznego zrobilem tak ale i tak internet zniknal za jakies pol godziny i zadzwonilem do nich i powiedzieli zeby telefon podpiac zrobilem tak to byl internet na 2 godz pozniej znowu sie zawiesil!!!! i mi sie tak dzieje

co moge z tym zrobic macie jakies sugestie ?


prosze o pomoc

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

jolanta12

Post #2 Ocena: 0

2008-12-20 20:21:15 (15 lat temu)

jolanta12

Posty: 934

Kobieta

Z nami od: 28-11-2007

Skąd: Londyn

To dziwne bo ja mam internet w O2 juz dosc dluo i nigdy nie mialam z tym problemu.
Moze zadzwon do nich i popros o ponowne przslanie sygnalu.
Ja niedawno zmienilam adres i w dniu kiedy przeslano mi sygnal na nowe miejsce dostalam sms ze juz mam neta. Kiedy probowalam sie polaczyc to mialam ten sam problem co ty - LOCAL ONLY. Zadzwonilam do nich i po 30 min net byl i nadal dziala bez problemu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

denny85

Post #3 Ocena: 0

2008-12-20 21:00:38 (15 lat temu)

denny85

Posty: 293

Mężczyzna

Z nami od: 26-04-2008

moze router padniety albo cos bo to nie jest normalne

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #4 Ocena: 0

2008-12-20 22:06:17 (15 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

jak dla mnie to masz problem z kablami, oni zasugerowali "filtr" ale jak ci to nie pomogło to możliwe że masz problem z kabelkami, wtedy pomoże wizyta tylko z serwisu Lini tel, czytaj np BT
U mnie też był problem, niby można było rozmawiać przez tel, ale były dziwne szumy, tak jak wiatr w lesie, okazało się że mieliśmy na dole Virgin, na górze w sypialniach BT i tak do kitu podłączone ze były przebicia, technik to załatwił w 2 minuty
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #5 Ocena: 0

2008-12-20 22:17:15 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #6 Ocena: 0

2008-12-21 00:11:14 (15 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

W domu masz 5 gniazdek tel.? :-o
Ale chyba wszystkie poza jednym nie są podłączone

Problem braku połączenia na pewno nie leży w mikrofiltrze. Na o2wirelessbox.lan możesz ręcznie nawiązać zerwane połączenie (Connect). Dzwoń do nich i męcz a jak nie pomoże to poinformuj że zaprzestajesz płacenia abonementu i zrób tak
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

rafald

Post #7 Ocena: 0

2008-12-21 00:54:08 (15 lat temu)

rafald

Posty: 1313

Mężczyzna

Z nami od: 04-01-2008

Skąd: Londyn

denny - czy mógłbyś opisać problem szerzej?

Od ponad miesiąca wojuję z O2 i BT, na początku pojawił się problem tzw. "intermittent connection" - zrywało połączenie co 2 minuty. Dostałem nowy router, technicy O2 pozmieniali poziom szumów na linii, aby przed zgłoszeniem usterki BT upewnić się, że wina nie leży po ich/mojej stronie.
W końcu inżynier BT wymienił okablowanie w lokalnej rozdzielni co przyniosło jedynie poprawę prędkości. Problem z "wieszaniem się" załatwili stwierdzając, że linia jest stara i nie podoła ADSL2plus, więc przełączyli mnie na ADSL z prędkością max 3.8 MBps.
Dziś problem powrócił, połączenie się wiesza, a router pokazuje, że wynegocjował prędkość do 8.1 MBps.
Oczywiście wykonałem telefon, przebrnąłem przez standardowe pół godziny pytań pierwszej linii obsługi klienta, w końcu otrzymałem możliwość porozmawiania z technikiem z 2 linii, który przynajmniej odróżnia termin "margines szumu" od "profil DSL"...
Po raz n-ty moja linia przechodzi 24-godzinną diagnozę i po raz n-ty łudzę się, że w końcu znajdą przyczynę :)
Na dobrą sprawę i tak jestem pełen podziwu dla BT, że to ich często kilkudziesięcioletnie okablowanie potrafi obsłużyć szybki internet...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

witek28w

Post #8 Ocena: 0

2008-12-21 08:13:09 (15 lat temu)

witek28w

Posty: 280

Mężczyzna

Z nami od: 09-12-2006

Skąd: Lethbridge,AB

Cytat:

2008-12-21 00:11:14, vitek napisał(a):
W domu masz 5 gniazdek tel.? :-o
Ale chyba wszystkie poza jednym nie są podłączone

A co w tym dziwnego? I dlaczego miały by być nie podłączone?Skoro mam gniazdko w każdym pomieszczeniu to z nich korzystam,przydaje się,czasem działa jak "krótkofalówka" ,nie muszę się za żoną wydzierać na drugie piętro,ani nóg męczyć.:-D
I zszedł Bóg na ziemię i zobaczył pracę moją i był zadowolony , a usłyszawszy ile zarabiam usiadł i się rozpłakał.....Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżkę, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

denny85

Post #9 Ocena: 0

2008-12-22 10:32:36 (15 lat temu)

denny85

Posty: 293

Mężczyzna

Z nami od: 26-04-2008

chyba mam tylko jedno gniazdko bt kazali mi jak ostatnio dzwonilem do o2 to powiedzieli zeby sciagnac pokrywke z gniazdka bt i wlozyc koncowke kabelka do test socket tak zrobilem i poblem sie nadal powtarzal a wczoraj jak moja kolezanka z gory powiedzialami zxe nie mamm neta to podnioslem sluchawke od telefonu i odlozylem spowrotem po tym jak uslyszalem sygnal i internet odziwo sie pojawil jak narazie chodzi mi do teraz

nie wiem teraz od czego to zalezy w czym tkwi problem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #10 Ocena: 0

2008-12-22 17:50:36 (15 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Cytat:

2008-12-21 08:13:09, witek28w napisał(a):
Skoro mam gniazdko w każdym pomieszczeniu to z nich korzystam,przydaje się,czasem działa jak "krótkofalówka" ,nie muszę się za żoną wydzierać na drugie piętro,ani nóg męczyć.:-D

Ja też tak mam, ale bez konieczności prowadzenia kabli do każdego pokoju. Używam telefonu bezprzewodowego z 2 słuchawkami jako interkomu
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,