MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dopłata do ubezpieczania

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

canesvenatici

Post #1 Ocena: 0

2008-08-18 23:10:01 (16 lat temu)

canesvenatici

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 18-08-2008



Witam i proszę o radę

Tamtego roku kupiłem samochód w UK i ubezpieczyłem go w Norwich Union.
Po długich poszukiwaniach ( średnia cena była około 1400 ) znalazłem ofertę „ Szukasz taniego ubezpieczenia pomoc w zniżkach” no to zadzwoniłem. Na imię miała Lena i tyle pamiętam. Powiedziałem jej że jest to mój pierwszy samochód, prawko mam od 4 lat jestem zawodowym kierowcom II kategoria wcześniej jeździłem autem brata mieszkam w Londynie itp. Wylicza mi polisę i mówi że ma dla mnie ofertę z Norwich Union w cenie około 500 Czemu tak tanio no bo mam 4 lata za bezwypadkową jazdę .. powiedziałem że nigdy nie byłem ubezpieczony zapytała czy spowodowałem kiedyś wypadek samochodowy .. lub czy brałem udział nie a wiec N Union oferuje mi taka polisę. No i oczywiście że będzie mnie to kosztowało 70 funta które musze przesłać na ten rachunek .. no to przesłałem.