Przeczytaj Regulamin forum | Zobacz też:
Przeglądaj forum |
|
Strona główna » Londyn » Kochane Panie-UWAZAJCIE NA OSZUSTKE!!!-ktora przedluza wlosy!!!!!! |
| Autor | Strona: 8 z 9 |
|---|---|
| daisy77 | Post #1 2008-07-03 14:38:48 (5 miesięcy temu) |
Z nami od: 03-05-2008 Skąd: Manchester |
Witam.Chyba musisz Malina przyjechać i mi pomóc.Jednak nie skosiłam tego trawnika,bo padalo i teraz też.A jak już przyjedziesz,to nie będę czestować cię kawą,tylko czymś mocniejszym.Czekam
|
|
|
| olus | Post #2 2008-07-03 15:26:48 (5 miesięcy temu) |
Z nami od: 04-10-2006 |
CZESC DZIEWCZYNY, TAK SOBIE CZYTALAM WLASNIE WASZE POSTY I ZACZELAM SIE ZASTANAWIAC NAD PRZEDLUZENIEM SOBIE WLOSOW. NAPISZCIE JAK TO WYGLADA NA CODZIEN, SLYSZALAM ZE O TAKIE WLOSY TRZEBA SPECJALNIE DBAC, CZESAC JAKOS ITD. PROSZE O WSZELKIE INFO NA TEN TEMAT, BO JESTEM ZIELONA. I JAKIE SA NAJLEPSZE MAETODY DOCZEPIANIA CZY PRZEDLUZANIA WLOSOW, ILE SREDNIO TO KOSZTUJE I CO ILE TRZEBA JE POPRAWIAC? DZIEKI WIELKIE
OLIVKA
|
|
|
| pattie | Post #3 2008-07-03 15:59:19 (5 miesięcy temu) |
Z nami od: 11-09-2007 Skąd: Manchester |