Nie ma map bez błędów i chyba nigdy nie będzie, powód prosty najświeższe zdjęcia to koszmarne koszty, a ceny map idą bardzo w dół, z drugiej strony same fotografie to nie wszytko , trzeba to wszystko podzielić na warstwy, ustawić algorytmy i funkcje, w skali całego świata to niesamowita praca.
Fakt jest że Nteq stał się liderem, w sumie dzięki produktom garmina najdłużej doświadczenie, efekt taki ze prawie wszędzie go znajdziemy, problemem jest tylko by dany producent urządzenia kupił licencje odpowiednio świeżą mape.
Fakt bywa że mapa prowadzi w uliczkę pod prąd albo gdy jest skręt w prawo on sugeruje na wprost, ale to są detale w momencie gdy wykonasz prawidłowy skręt szybko przeliczy i zasugeruje nową trase.
taki sposób jak ty opisujesz jest może i dobry, ale nie sprawdza się w takim mieście jak Londyn, gdy kluczy się po uliczkach, pewnie że wiedząc ze dany obszar czy węzeł komunikacyjny jest zapchany w danych godzinach nie słucham co mi sugeruje i obieram drogę inną, ale czsami jeżdżąc i właśnie próbując uniknąć korka, bez niego traci się orientacje w krętych ciasnych uliczkach, czasami na mapie widać że jest przejazd, i można kliknąć opcje Objazd, by sprawdzić czy możliwe jest przejechać, bo jak wiemy często robimy wielkie kółko i wracamy na tą samą drogę.
W trasie poza miastem to GPS średnio przydatny po prostu znaki są jak byki, choć pewne poczucie "bezpieczeństwa" i wygody jest.
Pewnie że jeżeli jeździmy do pracy codziennie tą sama dogą to GPS praktycznie nie potrzebny i można sobie zaszaleć kupując najtańszy, z małym ekranikiem, ale jeżeli pracujemy jeżdżąc, uważam go za niezbędny, dobrze by mial jak największy ekran, odtwarzacze mp3 i filmy to pierdoły i nie wydawajcie na to pieniędzy, najważnbeijsza jest dokładna mapa i duży ekran, acha fajną opcją są radiowe interpretatory traffików, czasami garmin ma to w pakiecie, ale zazwyczaj trzeba to dokupic na terenie UK i europy dożywotni abonament wraz z przystawką to koszt około 200 funtów, w USa wykupuje się roczne abonamenty, urządzenie to przesyła dane do GPSa i on automatycznie omija zakorkowane odcinki