Str 2 z 6 |
temat zamknięty | nowy temat | Regulamin |
krakn |
Post #1 Ocena: 0 2008-03-23 11:55:55 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat:
2008-03-23 10:10:01, Szczecinianin napisał(a):
Witam porzucone
Porzucałem wiele razy i dowolny udany pretekst to pomyśl jak się uwolnić od kobitki.
Wiesz co... coś z tobą nie tak, to nie zabawa nastolatków, a ty to co piszesz to własnie podejscie dzieciaka, ona ma problem.
Jaki?
To już inna sprawa, ruszyła temat sexu, no cóż dla każdego jest to bardziej lub mniej ale ważny czynnik, nie wiem trudno co kolwiek stwierdzać, ale dobitnie dałaś do zrozumienia że problem był gdzieś w tym temacie... nie wiem nie znam się, ale zazwyczaj określa się że nie tylko częstość ale i jakość się liczy, być może dawał ci do zrozumienia że wkrada się nuda?
Nie wiem, na pewno taka sytuacja jest paskudna, zwłaszcza że najpierw trzeba zorganizować sprawy pozy życia a potem dochodzić dlaczego tak się stało...
chyba to nie miejsce na takie rozmowy, sam czuje się skrępowany, ale zapewne potrzebowałaś rozmowy... wiec pisz co myślisz, forumowicze zapewne coś mądrego zasugerują
Pozdrawiam i współczuje Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|

|

|
|
|
magba |
Post #2 Ocena: 0 2008-03-23 13:50:23 (17 lat temu) |
Z nami od: 27-06-2007 Skąd: SW18 |
Cytat:
2008-03-23 06:54:47, daggerss napisał(a):
Jakas bardzo ubarwiona ta historia. Ja bym w zyciu nie napisala o czyms takim jesli by mnie spotkalo. Nie lepiej szukac pomocy u rodziny a nie u obcych ludzi?? Przeciez sa Twoja rodzina i cokolwiek by sie z Toba nie dzialo napewno CI pomoga... Ale mimo wszystko zycze powodzenia i pomyslnego rozwiazania problemu...
Jak takie słowa czytam to poprostu coś mnie rusza:-Y:-Y
Czasami obcy ludzie Ci bardziej pomogą niż rodzina -chyba napisała że niechce mieszać w to rodziny.
Wydaje mi się że po to jest forum aby takiemu człowiekowi w potrzebie doradzic i podtrzymać na duchu a nie dołować jeszcze bardziej.