w sumie niewiedziałem o tych dziwnych polskich przepisach ale to bez znaczenia .
wiec tak
1- nalezy wymienic przednie lampy i licznik który musi zawierac mile, oraz swiato przeciwmgielne przełozyc na druga strone.
Koszt niewielki jesli lampy i licznik kupi sie tu na szrocie.
2- samochód musi miec tz.confirmation certificate , najlepiej udac sie do serwisu np: VW i oni wydaja to za darmo jesli nie wydaja z jakis powodów to należy zrobic specjalny test MOT który kosztuje 160F
3- ubespieczyc samocho w uk na polskich blachach
4- zrobic zwykły test MOT
nastepnie nalezy udac sie do biura DVLA z mot,confirm cert.,ubespieczeniem i polskim dowodem rejestracyjnym i uiscic opłate 50f plus wykupienie road tax .
po trzech dniach przysyłaja certyyfikat na wydanie tablic , naley sie z tym udac do halfrodsa gdzie w ciagu 15 min wydaja nam tablice najzwyklejsze zaczynaja sie od f 20.
to wszystko , aha nalezy pózniej powiadomic ubezpieczalnie o zmianie numeru rej.
pozdrawiam

![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )

1) Prawdziwi fceci nie jedzą miodu , prawdziwi faceci żują pszczoły ............2) Ponosze pełną odpowiedzialność za porady udzielane przez Richmond.