Str 40 z 96 |
|
---|---|
Rafal26 | Post #1 Ocena: 0 2010-02-21 21:27:54 (15 lat temu) |
Z nami od: 21-02-2010 Skąd: hull |
Planuję założenie sklepu internetowego, który głównie będzie działał na ebay.co.uk. Nie przewiduję początkowo dużych obrotów więc nie będę na VAT. Mam w związku z tym kilka pytań. Sprzedając na tym portalu dostaję płatność poprzez system paypal, od którego otrzymuję automatyczne emaile o cenie sprzedaży danego towaru, danych nabywcy etc. Czy to wystarczy jako dowód do rozliczeń podatkowych. To samo będzie tyczyło się rzeczy które kupuję. Taki wydruk z paypala będzie wystarczający? Do tego wszystkie rachunki z poczty i od kurierów (wysyłka tych rzeczy) pójdą w koszty, prawda? Czy koszt internetu mogę odliczyć w całości, mimo że to oczywiste że będę z niego korzystał również w celach innych niż praca?
|
reivilo | Post #2 Ocena: 0 2010-02-22 11:00:19 (15 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
tak na wszystkie pytania
Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
Marcinc-1 | Post #3 Ocena: 0 2010-02-23 21:19:29 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-03-2007 |
jakis czas temu załozyłem se z mysla o pracy w budownictwie czy jak bede raz pracował w budownictwie a raz woził towar to musze przekwalifikowac se.Przy zarejestrowaniu prosili o nazwe firmy wiec podałem nazwisko czy moge to zmienic na cos innego np. mp builders i czy wtedy bede mogł wystawiac na to invoice dzieki
|
Post #4 Ocena: 0 2010-02-24 09:23:21 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
reivilo | Post #5 Ocena: 0 2010-02-24 16:31:06 (15 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
Cytat: 2010-02-23 21:19:29, Marcinc-1 napisał(a): jakis czas temu załozyłem se z mysla o pracy w budownictwie czy jak bede raz pracował w budownictwie a raz woził towar to musze przekwalifikowac se.Przy zarejestrowaniu prosili o nazwe firmy wiec podałem nazwisko czy moge to zmienic na cos innego np. mp builders i czy wtedy bede mogł wystawiac na to invoice dzieki -nie nie musisz - tak Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
|
|
Marcinc-1 | Post #6 Ocena: 0 2010-02-24 19:56:07 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-03-2007 |
Dzieki reivilo
|
Marcinc-1 | Post #7 Ocena: 0 2010-02-24 21:24:42 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 29-03-2007 |
Cytat: 2009-01-18 12:00:08, reivilo napisał(a): Cytat: 2009-01-17 22:02:57, witek87 napisał(a): Czy dostaniemy jakies potwierdzenie zalozenia dzialalnosci czy bedzie nim poprostu pierwsze wezmanie do zalpaty za NI? nie dostaniecie nic w stylu- macie firme ma nr taki i taki etc .. dopiero pierwsza informacja to pismo z wartoscia NI do zaplaty. I tu informacja dla przyszlych zakladaczy firm - jeslli to robicie on line i koniecznie chacecie miec jakies potiowerdzenie o sobie wydrukujcie - ale uwazam ze to bez sensu Cytat: a co z numerem UTR czy tylko budowlancy go otrzymuja a inni nic
|
reivilo | Post #8 Ocena: 0 2010-02-26 10:04:06 (15 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
UTR bardzo czesto jest przyznawany po pierwszym rocznym rozliczeniu..zadko jest wysylany tak ot ..chyba ze poprosisz
Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
Guylian | Post #9 Ocena: 0 2010-02-26 10:49:10 (15 lat temu) |
Z nami od: 29-11-2007 Skąd: Birmingham |
Witam, mam takie pytanie: moj maz zaklada firme (SE), jedna z sypialni w naszym domu (3 bed) bedzie jego biurem. Rozumiem, ze 1/3 kosztow mozemy odliczyc (prad, gaz, internet), ale czy dotyczy to takze kredytu, ktory wzielismy na dom? A co z kosztami ubezpieczenia domu i zawartosci, czy to tez mozna odliczyc? I jeszcze kwestia nauki: maz uczy sie w collegu, czy jakas czesc oplat mozna odliczyc (kurs jest zwiazany z dzialalnoscia biznesowa)? Z gory dziekuje za pomoc.
|
kasionek2002 | Post #10 Ocena: 0 2010-02-28 14:33:50 (15 lat temu) |
Z nami od: 26-02-2010 Skąd: okolice Bristolu |
[ Ostatnio edytowany przez: kasionek2002 02-03-2010 17:14 ] |