MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Czy lepiej zostawi czy przeniesc firme do PL?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

czarekwwski

Post #1 Ocena: 0

2018-01-02 13:15:02 (6 lat temu)

czarekwwski

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 02-01-2018

Skąd: Birmingham

Kochani,

Jestem informatykiem, od lat pracuje spokojnie w UK... ze srednia roczna ok 40k. Na spokojnie miesiecznie biore 2.5...

Mam szanse robienia co robie, z PL.... Ludzie dla ktorych pracuje maja to w nosie czy pracuje z PL czy innego miejsca... wazne abym mogl wystawiac nadal faktury (nie napisalem, dzialam na zasadzie LTD, to juz prawie 5 lat)

Koszty zycia w UK, w duzych miastach sa duze, mieszkania male, wilgoc i tlok... wiec wracam.

I ty pytanie do osob w PL.. czy lepiej zostawic firme w UK, zyc i odprowadzac podatek w UK. Zdrowotne ubezpiecznie sobie jakies kupic a na wypadki uzywac to european health insurance card czy przy tych zarobkach, otworzyc firme w PL i bez kombinacji przeniesc wszystko do ojczyzny. Nie ukrywam ze mysle o jakims kredycie na mieszkanie.

Wiem ze podobne tematy byly, ale kazdy komentarz na wage zlota.
pozdrawiam
C

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2018-01-02 13:23:29 (6 lat temu)

Posty: n/a

Mężczyzna

Konto usunięte

Cytat:

2018-01-02 13:15:02, czarekwwski napisał(a):
Nie ukrywam ze mysle o jakims kredycie na mieszkanie.


Jako samozatrudniony z dochodami spoza Polski? Ja bym porozmawiala z bankami w Polsce i w UK zanim wiec podjelabym decyzje.
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #3 Ocena: 0