|
Postów: 3 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2016-09-07 11:23:20 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
gosiaa89 | Post #2 Ocena: 0 2016-09-07 15:09:53 (9 lat temu) |
Z nami od: 03-10-2013 Skąd: Sheffield |
|
Post #3 Ocena: 0 2016-09-08 10:53:23 (9 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
gosiaa89 | Post #4 Ocena: 0 2016-09-08 13:41:48 (9 lat temu) |
Z nami od: 03-10-2013 Skąd: Sheffield |
Chodzilo mi raczej o to co chcesz robic a nie, ze miec biuro itp., przeciez jest mnostwo dziedzin ksiegowosci.
Jak masz AAT membership to znaczy ze jestes AAT qualified. I rozumiem, ze mozesz sie nie zgadzac ale zgodnie z prawem jesli chcesz otworzyc wlasna 'accountancy practice' to musisz miec na to licencje czyli byc czlonkiem jednej z organizacji honorowanych w UK, np. AAT, ACCA, ACA itp. If you are an associate, full or fellow AAT member and want provide self-employed bookkeeping or accountancy services to the public in the UK, Channel Islands or Isle of Man then you must hold a valid AAT licence. Pod tym linkiem masz tez odnosnik do tego co mozesz robic w zaleznosci od rodzaju licencji. Powazne firmy raczej nie zawierza swoich finansow komus, kto nie ma w ogole wyksztalcenia w tym kierunku. Chyba ze chodzi Ci o taka ksiegowosc o jakiej mowila mi kolezanka, jej ksiegowa wypelnia wnioski urzedowe np. o benefity. Ja myslalam, ze chodzi Ci o np. year end accounts, audit reports, tax, payroll, finacial management czy cos w tym stylu. |
|