|
Postów: 5 |
|
---|---|
corofini | Post #1 Ocena: 0 2016-05-02 22:31:55 (9 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2016 Skąd: Oxford |
Witam. Planuję kupić samochód dostawczy do 3.5 tony czy ktoś ma wiedzę i będzie tak miły podzielić się nią, gdzie pozyskać klientów, gdzie w necie szukać kursów, z kim warto współpracować.
Dziękuję |
ie2ox4-b | Post #2 Ocena: 0 2016-05-03 06:12:21 (9 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
W/g mojego "rozpoznania" to ciężka sprawa. Zależy jeszcze co to za samochód, ale do wożenia "dobrych" towarów wszyscy mają "swoich". To moje "rozpoznanie" to tylko z obserwacji i słyszenia.
|
elemelek | Post #3 Ocena: 0 2016-05-03 11:53:05 (9 lat temu) |
Z nami od: 30-09-2010 Skąd: UK |
Wiem, że chłopaki jeżdżą pod różnymi firmami, swoimi vanami. Np. Tnt, Dx, Yodel, Dhl, Dpd. Wpisz na Indeed, van owner jobs. Łatwiej będzie znaleźć coś na kurierkę, niż na jakieś frachty na dalszą trasę, ale próbuj, wszystko jest możliwe.
|
Krzysiu1 | Post #4 Ocena: 0 2016-05-05 20:48:57 (9 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-01-1970 |
STOSUJ ZASADE OGRANICZONEGO ZAUFANIA DO KLIENTA.
Możesz ufac spedycji, ale nigdy nie klientowi…. Przykre to, ale prawdziwe i na podstawie wielu doswiadczen z klientami… Polacy z Wielkiej Brytanii to najgorszy możliwy typ klienta. Albo klamia na wadze, albo przemycają papierosy… trzeba zachować duza ostroznosc ! |
Krzysiu1 | Post #5 Ocena: 0 2016-05-05 20:50:10 (9 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 01-01-1970 |
Zawsze zabezpiecz towar pasami.
Jeśli przeładowujesz towar na inne auto – ROB TO Z GLOWA (OSTROZNIE) i uważaj, bys go nie uszkodzil. Nie przenos samodzielnie towaru, który wazy 60 kg lub więcej, bo sila rzeczy go uszkodzisz. Za uszkodzenia powstale przy przeładunku odpowiada przewoznik. STOSUJ ZASADE OGRANICZONEGO ZAUFANIA DO KLIENTA. Możesz ufac spedycji, ale nigdy nie klientowi…. Przykre to, ale prawdziwe i na podstawie wielu doswiadczen z klientami… Polacy z Wielkiej Brytanii to najgorszy możliwy typ klienta. Albo klamia na wadze, albo przemycają papierosy… trzeba zachować duza ostroznosc ! Jesli ladunek jest spóźniony – powiadom o tym nas lub klienta końcowego. Zawsze zadzwon do klienta 2h przed załadunkiem i rozładunkiem. Unikniesz dzięki temu sytuacji, ze nie zastaniesz klienta. Jeśli klient Cie spyta o relacje pomiędzy Toba na nasza firma poinformuj, go ze pracujesz dla nas na „samozatrudnieniu”. To rozwieje wszelkie wątpliwości I jest zupelnie normalne. Nigdy nie nawiazuj sam rozmowy, ze jestes podwykonwawca, etc. |
|
|
corofini | Post #6 Ocena: 0 2016-05-08 18:41:52 (9 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2016 Skąd: Oxford |
Dziękuję wszystkim to miłe i obyło się bez złośliwych i przemądrzałych komentaży
![]() |
|