Str 2 z 4 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
SweetLiar |
Post #1 Ocena: 0 2015-11-20 11:20:18 (10 lat temu) |
Z nami od: 05-02-2015 Skąd: Lądek - Zdrój |
Cytat:
2015-11-20 05:40:44, predatorstopa napisał(a):
Dokladnie tak jak pisze Ada a wiekszy sklep to wieksze koszta produkty droższe więc wybiorą mniejszy sklep
A właśnie, że nieprawda, co pójdę do małego sklepu to przepłacam, ale czasami muszę.
W Londynie cały czas powstają nowe sklepy i trend zauważyłam taki, że zamykane są te małe otwarte 10, a nawet 20 lat temu. Ludzie lubią mieć wybór, duży dostęp do towarów i raczej kupować wszystko w jednym miejscu, a nie w trzech czy pięciu.
W dzielnicy gdzie pracuję od kilku lat funkcjonuje mały polski sklep, różnica w cenie gazety to £1, innych produktów nawet kilka £ w porównaniu z dużym sklepem, a obok są też hinduskie z polskimi rzeczami i niedawno ktoś otworzył kolejny polski sklep, ale duży, fajny z polskimi wypiekami, ciasta, torty, kupują tam mieszkańcy dzielnicy nie tylko Polacy. I dni tego małego sklepu są policzone bo każdy idzie do większego.
Nie prawdą jest, że ludzie znaleźli odpowiedniki tutejsze bo raczej trudno znaleźć angielski odpowiednik majonezu kieleckiego, ogórków kiszonych, flaków mrożonych, śledzia po wiejsku i wielu innych rzeczy.
Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.
|

|
 |
|
|
andypolo |
Post #2 Ocena: 0 2015-11-20 11:21:19 (10 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
W tak dużym mieście jak Newcastle upon Tyne są tylko dwa polskie sklepy i dwie małe polskie jadłodajnie. Nie wiem co jest z tym miastem ale te polskie biznesy padają. Przecież tu wielu Polaków mieszka.
Newton Aycliffe - to siedlisko Polaków i żadnego polskiego sklepu.
|

|
 |
|
krakn |
Post #3 Ocena: 0 2015-11-20 11:34:20 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Być może to kwestia kosztów wynajmu lokalu, nieprzygotowaa wiedzy inwestora.