MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Pierwszy biznes w UK, kilka pytań ,potrzebna pomoc

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ryba1990

Post #1 Ocena: 0

2015-07-17 00:14:54 (10 lat temu)

ryba1990

Mężczyzna

Z nami od: 06-11-2013

Witam wszystkich serdecznie.

Mam kilka pytań odnośnie otworzenia tutaj działalności gosp. na własny rachunek. Mam ogrom pomysłów,aczkolwiek jestem totalnym laikiem w tym temacie i tak naprawde nie wiem od czego mam zacząć. Jeden z pomysłów wiąże się z otworzeniem mini baru ,w którym chciałbym sprzedawać produkty X, więc potrzebuje dobrego lokum ,z tym ,że myslę również nad własna "budka z jedzeniem" ale do sedna...

Jeśli macie jakieś przydatne linki do stron,gdzie dowiem się dużo na temat prowadzenia działalności w UK , gdzie jest opisane krok po kroku od czego zacząć itp to proszę mnie tam odesłać , chętnie poczytam

Czy aby prowadzić tutaj działalność,aby się zarejestrować i załatwić wszystkie formalności związane z firmą , musze znać perfekcyjnie angielski ? nie powiem,ciąglę się uczę,ale jeszcze dużo mi brakuje,dlatego boję się ,że nie podołam w urzędach w tych sprawach, chyba ,że idzie to jakoś obejść ? Czy ktokolwiek wie coś na ten temat ?

Przypuszczając,że chciałbym wynająć pomieszczenie na "swój mini bar" z jakimi problemami mogę się napotkać po drodze ? Czy są tu agencje ,które zajmują się takimi sprawami i pomagają przy wynajmu lokalu ?

Przypuszczając również,że mając "swoją bude na kółkach" do jakiej instytucji mam się zwrócić o pozwolenie do wjazdu i postoju w miejscach takich jak np. Centrum handlowe , rynek , park? Aby później nie mieć problemów ...

Czy istnieje tutaj takie coś jak dofinansowanie bądź pożyczka na start dla firm ? Jeśli tak to gdzie pytać i chodzić ?