Str 10 z 11 |
|
---|---|
buszko | Post #1 Ocena: 0 2014-01-24 17:40:50 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
No cóż masz błędna informacje. Warto znac swoje prawa
|
antek77 | Post #2 Ocena: 0 2014-01-24 18:44:03 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Cytat: 2014-01-24 17:40:50, buszko napisał(a): No cóż masz błędna informacje. Warto znac swoje prawa Skoro lepiej wiesz to po kiego się pytasz ![]() |
buszko | Post #3 Ocena: 0 2014-01-24 19:38:02 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
Bo to jest forum-takie nawet logiczne :D
|
orangeapple | Post #4 Ocena: 0 2014-01-24 21:11:08 (11 lat temu) |
Z nami od: 23-09-2013 Skąd: tam i tu |
Sprzedawcy czasem tak robia,ze wysylaja w kilku paczkach ktore moga isc oddzielnie i nawet o tym nie informuja.Na fakturze mialas ile czego dostalas wiec moglas to przyjac i wtedy sie z nimi kontaktowac. Teraz to juz chyba nic nie zrobisz,no chyba ze negatyw mu dasz
![]() [ Ostatnio edytowany przez: orangeapple 24-01-2014 21:12 ] |
buszko | Post #5 Ocena: 0 2014-01-24 22:30:02 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
Bardzo duzo kupuje przez neta i juz troche wiem jak to dziala, tu sie jednak walneli przy wysylce, moje zamowienie poszlo do kogos innego. Zakladam ze jak cos kupuje w jednym zamowieniu kilka takich samych sztuk, w tym samym czasie dostane, nie mam ochoty siedziec i czekac przez kilka dni na kuriera. Najpierw sie przyznaja do pomylki, pozniej kit wciskaja ze kurier nie mogl wziac tego jako jednej przesylki bo za ciezkie. Mogli nadac 2 albo niech zmienia kuriera. Bo tak to zabawa w kotka i myszkę. Koszty przesylki zwrotnej sami sobie pokryja za swoja niekompetencje. A ja poczekam sobie spokojnie na kompletne zamówienie
|
|
|
antek77 | Post #6 Ocena: 0 2014-01-24 22:42:28 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Cytat: 2014-01-24 22:30:02, buszko napisał(a): Bardzo duzo kupuje przez neta i juz troche wiem jak to dziala, tu sie jednak walneli przy wysylce, moje zamowienie poszlo do kogos innego. Zakladam ze jak cos kupuje w jednym zamowieniu kilka takich samych sztuk, w tym samym czasie dostane, nie mam ochoty siedziec i czekac przez kilka dni na kuriera. Najpierw sie przyznaja do pomylki, pozniej kit wciskaja ze kurier nie mogl wziac tego jako jednej przesylki bo za ciezkie. Mogli nadac 2 albo niech zmienia kuriera. Bo tak to zabawa w kotka i myszkę. Koszty przesylki zwrotnej sami sobie pokryja za swoja niekompetencje. A ja poczekam sobie spokojnie na kompletne zamówienie I tak będziesz musiała jeszcze raz czekać na kuriera z kompletnym zamówieniem ![]() ![]() ![]() |
buszko | Post #7 Ocena: 0 2014-01-24 23:43:14 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
wbrew pozorom logiczne. 90% moich zakupów odbywa się przez neta i mam spore doświadczenie z kurierami i pomyłkami w zamówieniach. Łatwiej jest czegoś nie przyjąć niż wyjaśniać, udowadniać czyjąś pomyłkę. Tak mają czarno na białym. W tym przypadku bardziej chodziło o koszty zwrotne , które chcieli przerzucic na mnie. A jesli chodzi o kuriera z dosyłką to raczej nie informują o tracking number. A tak poinformują mnie bo chcą rozwiązać swój problem
|
antek77 | Post #8 Ocena: 0 2014-01-25 01:37:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Nie no,ja odpuszczam
![]() Zrozumieć kobietę jest czasami naprawdę ciężko ![]() [ Ostatnio edytowany przez: antek77 25-01-2014 01:38 ] |
buszko | Post #9 Ocena: 0 2014-01-25 10:31:00 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
:D buhahaha to już wiesz dlaczego firmy chcą szybko rozwiazać problemy z klientkami :D
|
antek77 | Post #10 Ocena: 0 2014-01-25 13:29:42 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Przesyłam wyrazy współczucia dla towarzysza życia i bliskich osób
![]() ![]() |