Str 9 z 11 |
|
---|---|
asia33 | Post #1 Ocena: 0 2013-11-26 14:53:58 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-02-2013 |
Kalina25, widac ze nie rozumiesz pewnych spraw, dlaczego nie chcesz zaakceptowac anulowania transakcji? teraz dla ebaya i kazdego normalnego to wyglada ze masz produkt i jest ok, kiedy transakcja jest anulowana mozna isc o krok dalej ,oddac towar i oddac pieniadze. Zawieszone w ebayu pieniadze-zwrot, sa bo sie do tej pory nie okreslilas czego Ty wlasciwie chcesz.
|
Kalina25 | Post #2 Ocena: 0 2013-11-26 15:08:25 (11 lat temu) |
Z nami od: 29-01-2011 Skąd: Londyn |
Czy ja napisałam w którymś poście ze czegoś chce oprócz zwrotu kasy ?.Towaru nie mam i nie mialam, wiec nie mam co zwracac.Pytam o poradę ,dostalam konkretne odpowiedzi i podziękowałam.Moj temat uważam za zamknięty .
"Kropla drąży skałę nie siłą,lecz ciągłym padaniem"
|
buszko | Post #3 Ocena: 0 2013-11-26 17:07:24 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
Cytat: 2013-11-26 10:55:02, Kalina25 napisał(a): To znowu ja :D Nie mogę edytowac posta ,więc dopiszę. Gość się odezwał ,napisał że kasa wysłana ,ale nie mam jej na koncie .Gdzies tam pogrzebałam ,poszukałam w refund i znalazłam ten zwrot i jest "Pending" z dopiską until 02 December. Nie do końca rozumiem mimo że czytam kilka razy o co w tym chodzi i jak to działa. Na anulowanie zakupu jeszcze nie przystałam ,bo z godnie z prawdą zwrotu na koncie nie ma.Z kolei gdzieś mi tak przemkneło że jeśli nie odpowiem bodajże do pierwszego czy drugiego grudnia sprzedający ma prawo sam zamknąć sprawę bez mojej zgody. Jesli pieniądze sa jakby zamrożone do 2 grudnia i powiedzmy że się zgodzę na anulowanie transakcji to On może je wycofać ? powinnas poczekać ąz dostaniesz fizycznie te pieniadze, jako cleared. jesli sa pending to w każdej chwili facet moze cofnąć transakcje. Tak więc poczekaj az kaska fizycznie bedzie u ciebie i dopiero anulujcie transakcje |
Kalina25 | Post #4 Ocena: 0 2013-11-26 18:37:06 (11 lat temu) |
Z nami od: 29-01-2011 Skąd: Londyn |
już zaakceptowalam.Tak czy siak wydalony na to ze jakbym tego Nie zrobiła to 1 grudnia sami by zamknęli a kasa miała być na 2.
"Kropla drąży skałę nie siłą,lecz ciągłym padaniem"
|
Kalina25 | Post #5 Ocena: 0 2013-11-26 18:49:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 29-01-2011 Skąd: Londyn |
już zaakceptowalam.Tak czy siak wydalony na to ze jakbym tego Nie zrobiła to 1 grudnia sami by zamknęli a kasa miała być na 2.
"Kropla drąży skałę nie siłą,lecz ciągłym padaniem"
|
|
|
tomaszzet | Post #6 Ocena: 0 2013-11-26 23:44:55 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
Ja ostatnio miałem anulowanie przez sprzedającgo:
Rozumiem, że jesli kasa nie została zwrócona, zagaduje ze sprzedającym i on nie może anulować. Wszystko przecież przechodzi przez ebay, więc jest "monitorowane" ![]() [ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 26-11-2013 23:49 ] Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.
|
buszko | Post #7 Ocena: 0 2014-01-24 16:11:19 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
A wiec tak, kupilismy 6 regałów, kurier przywiózl paczki, 2x po 2 regały, czyli w sumie 4, mialo być 6. Nie przyjełam przesyłki. Jakby nie było to nie to co zamowiłam. Otworzyłam sprawe na ebay, niedlugo potem dostałam maila, że przpraszaja ,że pomylili sie na dispatchu i komus innemu wyslali nasz produkt. i czy chcemy czekac aż regały wrócą na stock czy chcemy refunda. Stwierdzilismy ze zaczekamy. Dzisiaj rano patrze a tam pisza ze przprszaja, ze tak wyszło bo nie mogli wysłac wszystkiego bo za ciezkie, ( a nie dostalismy zadnej informacji na ten temat), ze mamy zadzwonic do kuriera i przyjac ta paczke bo policza nam za kazda zwrócona po 8 funi, a 2 dodatkowe doślą. Odwracają kota ogonem, że to nasz kaprys. I teraz tak-ma ktos dobra radę? Nie otrzymalam swojego zamówienia za które zaplaciłam, odmowiłam przyjecia bo było niekompletne, w mailu sie przyznali do błedu, nazajutrz chca nas za zwrocone rzeczy policzyc za zwrot. Ewidentna ich wina. Ktoś wie czy posiada jakiś przepis na który mogę się powołać?
|
antek77 | Post #8 Ocena: 0 2014-01-24 17:10:53 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Cytat: 2014-01-24 16:11:19, buszko napisał(a): A wiec tak, kupilismy 6 regałów, kurier przywiózl paczki, 2x po 2 regały, czyli w sumie 4, mialo być 6. Nie przyjełam przesyłki. Jakby nie było to nie to co zamowiłam. Otworzyłam sprawe na ebay, niedlugo potem dostałam maila, że przpraszaja ,że pomylili sie na dispatchu i komus innemu wyslali nasz produkt. i czy chcemy czekac aż regały wrócą na stock czy chcemy refunda. Stwierdzilismy ze zaczekamy. Dzisiaj rano patrze a tam pisza ze przprszaja, ze tak wyszło bo nie mogli wysłac wszystkiego bo za ciezkie, ( a nie dostalismy zadnej informacji na ten temat), ze mamy zadzwonic do kuriera i przyjac ta paczke bo policza nam za kazda zwrócona po 8 funi, a 2 dodatkowe doślą. Odwracają kota ogonem, że to nasz kaprys. I teraz tak-ma ktos dobra radę? Nie otrzymalam swojego zamówienia za które zaplaciłam, odmowiłam przyjecia bo było niekompletne, w mailu sie przyznali do błedu, nazajutrz chca nas za zwrocone rzeczy policzyc za zwrot. Ewidentna ich wina. Ktoś wie czy posiada jakiś przepis na który mogę się powołać? To nie ich kaprys ale Twój sam napisałeś "Stwierdzilismy ze zaczekamy" tak więc próbują dostarczyć ostatnią paczkę. To Ty zmieniłeś zdanie,najpierw chciałeś regały a teraz pieniądze ![]() Dziwne,miałaś możliwość otwarcia przesyłki bo wątpię żeby nie były zapakowane,zazwyczaj memle,regaly trzeba samemu złożyć ![]() Przyznali się do błędu ale również zobowiązali dosłać brakujący element. Za zwrot buli kupujący,to tylko dobra wola sprzedającego kiedy pokrywa za zwrot. [ Ostatnio edytowany przez: antek77 24-01-2014 17:11 ] |
buszko | Post #9 Ocena: 0 2014-01-24 17:25:21 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2012 Skąd: Wonderland |
Zle się wyraziłam, zapytali czy chcemy zwrot kasy czy chcemy poczekac do 29 az bedą mieli dostawe i wtedy nam je wyslą, przy czym zostali juz powiadomieni ze regaly zostaly wziete przez kuriera. Zamówiłam 6 , byly 4 czyli to nie było to co zamówiłam. W czym moja wina?
|
antek77 | Post #10 Ocena: 0 2014-01-24 17:32:16 (11 lat temu) |
Z nami od: 11-01-2007 |
Cytat: 2014-01-24 17:25:21, buszko napisał(a): Zle się wyraziłam, zapytali czy chcemy zwrot kasy czy chcemy poczekac do 29 az bedą mieli dostawe i wtedy nam je wyslą, przy czym zostali juz powiadomieni ze regaly zostaly wziete przez kuriera. Zamówiłam 6 , byly 4 czyli to nie było to co zamówiłam. W czym moja wina? Skoro chciałaś czekać to czekaj ![]() Tak czy owak za zwrot płaci kupujący,nawet jak wina jest sprzedającego. |