MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 7 z 11 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ] - Skocz do strony

Str 7 z 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Dwunasty

Post #1 Ocena: 0

2013-01-22 21:11:26 (12 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2013-01-22 20:56:36, grubasson napisał(a):
Zjem coś to zacznę to czytać. Postaram się pomóc.

Ogólnie LLoyds i Barclays unikają jak mogą wypłacania PPI. wielu klientów przez stracą, szczególnie Barclays.


Nie zgadzam się. Barclays wypłacił po jednym wysłanym piśmie. Teraz nawet rozsyłają z automatu informacje o możliwości wypłaty odszkodowania.

ps. Nawet zrobili niespodziankę i oddali pieniądze za ubezpieczenie kredytu o którym zapomnieliśmy że mieliśmy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

_Dida_

Post #2 Ocena: 0

2013-01-22 21:18:54 (12 lat temu)

_Dida_

Posty: 1226

Kobieta

Z nami od: 23-09-2010

Skąd: Harrow

Hmmm
To banki mają teraz przygotowną, gotową formę dla klientów ?
Dostałam taką samą odpowiedź - słowo w słowo ( oczywiście oprócz danych personalnych i dat)- z banku Halifax.
; )

[ Ostatnio edytowany przez: _Dida_ 22-01-2013 21:27 ]

Ludzie bowiem to anioły bez skrzydeł, i to jest właśnie takie piękne, urodzić się bez skrzydeł i wyhodować je sobie...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2013-01-22 21:36:28 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Lucy_J

Post #4 Ocena: 0

2013-01-23 06:14:19 (12 lat temu)

Lucy_J

Posty: 1199

Kobieta

Z nami od: 16-11-2012

Skąd: Hawarden

Popre kolege Grubassona :)

Z kazda odmowa walic prosto do FOS. Niestety to bedzie trwalo troche dluzej ale w wiekszosci przypadkow pieniadze sa wyplacane nawet w wypadku odmowy. To znaczy w miejscu gdzie pracuje ja :D

Wiadomo sa takze sprawy ze niestety nic sie nie da zrobic i sam FOS zdecyduje ze nic sie nie nalezy, ale uwazam ze nic nie tracimy kierujac sprawe do FOS (no moza czasem, bo pottrafia byc okrutnie wolni).

I banki maja gotowe opowiedzi, szablony :D

Grubson a ty pracujesz przy PPI na poziomie complaint czy FOS?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2013-01-23 20:11:28 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Lucy_J

Post #6 Ocena: 0

2013-01-23 20:21:46 (12 lat temu)

Lucy_J

Posty: 1199

Kobieta

Z nami od: 16-11-2012

Skąd: Hawarden

Wybacz moje wscibstwo, choroba zawodowa :P

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2013-01-23 20:47:24 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2013-01-23 23:21:32 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Lucy_J

Post #9 Ocena: 0

2013-01-24 06:21:38 (12 lat temu)

Lucy_J

Posty: 1199

Kobieta

Z nami od: 16-11-2012

Skąd: Hawarden

Podlacze sie pod post Grubssona :)

Absolutnie nie odpowiadac na zaden spam, maile, telefony od firm ktore oferuja zlote gory.
20% haraczu od wygranej sumy plus pewnie jeszcze jakies oplaty, o miliardach telefonow nie wspomne - oto cena jaka nalezy zaplacic.
Moj kolega dal sie naciac i zaplacic im 120 funtow samej oplaty administracyjnej. A gdzie koszta sprawy itd.

Procedura jest banalnie prosta.

1. Wypelnic FOS questionnaire jak najdokladniej i opisac przyczyny reklamacji. Wzorow od chusteczki w internecie wiec wystarczy poszukac.

2.Co magicznej daty 2008: PPI nadal moze byc na karcie. Np ktos zaznaczyl przy wypelnianiu wniosku przez internet. Np moj maz tak zrobil, niby sprawa beznadziejna bo sie sam na to zgodzil, ale pieniadze dostal z reklamacji.
Wtedy trzeba pisac ze bank np nie wytlumaczyl dostatecznie benefitow polisy.

3. A najlepiej sprawdzic czy PPI jest nadal na karcie/pozyczce,czytajac wyciag z danego miesiaca. Powinna widniec pozycja w stylu Payment Protecion Cover. Oczywiscie PPI moze byc juz skaskowane, ale wtedy wlasciciel karty musialby skontaktowac z bankiem wczesniej i poprosic o skasowanie tej uslugi.

Reasumujac, wedlug mnie nie ma nic do stracenia. Jedyna inwestycja to pare funtow na znaczek na list. Milionow z tego nie bedzie, bo konto musialo by byc otwarte bardzo dlugo, ale zawsze moze cos wpadnie :)

W moim przypadku list wyslany byl w grudniu a ostateczna odpowiedz dostalam pare dni temu. Bank ma 56 dni na odpowiedz, i jesli nie jestesmy zadowoleni lub jesli bank nie odpowie w tym czasie, sprawa moze pojsc do FOS.

[ Ostatnio edytowany przez: Lucy_J 24-01-2013 06:27 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

OKidoki444

Post #10 Ocena: 0

2013-01-24 06:45:55 (12 lat temu)

OKidoki444

Posty: 1237

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 10-06-2012

Skąd: kettering

Ja`wypelnilam`ta`forme`na`stronie`HSBC
`i`po`okolo`poltora`miesiaca`dostalam`propozycje`od`nich
`wyplacenia`mi`£750,podpisalam`ugode`i`czekam`na`kase:)))

[ Ostatnio edytowany przez: OKidoki444 24-01-2013 06:46 ]

[url=][img][/img][/url]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 7 z 11 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,