Jezeli juz pozalatwiamy sprawe z reklama w internecie - czas na reklame w realu.
ULOTKI: Oczywiscie mozemy zamowic ulotki lub wizytowki w firmie zajmujacej sie tego typu uslugami ale po co dac zarabiac komus innemu? Sami mozemy wydrukowac sobie ulotki/wizytowki i wyjdzie nam to taniej.
Przede wszystkim kupujemy dobra jakosciowo drukarke - oczywiscie uprzednio znajdujac najlepsza oferte na rynku,uzywajac kodow znizkowych i wchodzac poprzez strone cashback lub nectar. Plus zakupu drukarki jest taki,ze mozemy ja wliczyc w wydatki a kiedy ja wykorzystamy zawsze mozemy sprzedac. Uwazam jednak, ze jezeli myslimy powaznie o prowadzeniu wlasnego biznesu dobra drukarka na pewno nam sie przyda np. do drukowania invoices, listow do klientow itp.
Do drukarki bedzie nam potrzebny dobry jakosciowo papier. Ja uzywam papieru "Ivory coloured coated card 200gsm/220 micron". Ogloszenia wygladaja na nim naprawde bardzo ladnie i schludnie a do wizytowek mozemy kupic specjalny papier.
I znowu bedziemy musieli zaprzegnac do roboty nasza uspiona kreatywnosc i dusze artysty aby zaprojektowac ladne i profesjonalne ulotki. Oczywiscie mozemy podgladnac jak wygladaja ulotki innych firm o podobnym profilu co nasza ale pamietajmy - nie mozemy kopiowac pomyslow!
Do zaprojektowania ulotek moze nam sie przydac Microsoft World 2010. Jezeli go nie mamy lub posiadamy starsza wersje mozemy sciagnac wersje probna Microsoft Office 2010 na 60 dni legalnie ze strony producenta. MW 2010 ma duzy wybor szablonow na ulotki, wizytowki, invoices, labels, umowy, cv itp., ktore mozemy wykorzystac w naszej pracy.
Oczywiscie koszt papieru oraz tuszow ( chyba ze mamy drukarke laserowa ) rowniez wliczamy w koszta.
Po zaprojektowaniu i wydrukowaniu ulotek pozostaje nam je porozcinac - zakladam, ze drukujemy kilka ulotek na jednej stronie A4 - uzywajac kupionej w sklepie papierniczym gilotyny.
Uwazam, ze nie ma sensu roznosic ulotek wszedzie. Powinnismy skupic sie na konkretnych klientach, konkretnych dzielnicach czy ulicach. Jezeli np. dom z zewnatrz jest bardzo zaniedbany to prowadzac firme budowlana, mozemy wrzucic tam ulotke. Ale jezeli swiadczymy uslugi kosmetyczno-fryzjerskie to raczej marne szanse, ze ktos z mieszkancow takiego domu z nich skorzysta. Wiadomo stan mieszkania odzwierciedla stan umyslu. Jezeli ktos nie dba o swoj dom to i prawdopodobnie nie dba o siebie.
Mozemy rowniez zawieszszac ulotki w sklepach do ktorych chodza Anglicy. Nie mysle tu o sklepach tureckich czy indyjskich, gdzie za powieszszenie ogloszenia musimy zaplacic kilka £ za tydzien. Mysle tu o typowych angielskich sklepikach, kawiarenkach itp. z angielska klientela. W takich sklepach nasza ulotka bedzie wisiala miesiacami za darmo. Takie miejsca znajdziemy raczej w specyficznych okolicach, w bogatszych dzielnicach, na uliczkach gdzie wyczuwalny jest klimat i historia. Nie musi to bys Chelsea czy Kensington, moze to byc rowniez Walthamstow czy Hackney. Londyn ma to do siebie, ze gdy skrecimy w uliczke obok z councilowego estate mozemy sie znalezc na calkiem "posh" ulicy.
I to tyle z zupelnie podstawowych pomyslow na to jak rozreklamowac swoj biznes, firme w UK.
Na pewno wpadniecie na jeszcze wiecej swietnych pomyslow gdy Wasza wyobraznia i kreatywnosc zaczna dzialac : )
Zycze wielu zadowolonych klientow i tysiecy £££ !"
Wszelkie prawa autorskie do tekstu zastrzezone.
Czytaj Oszczedna Pani Domu w Londynie