Hej
Mam problem z Amazon
Facet z konkurencji kupił ode mnie parę przedmiotów.Od początku wiedziałam że coś kombinuje,bo niemożliwośćią było żeby dokupowału mnie 'bo mu zabrakło' Tak wynikało z rozmowy tel.W ogóle zaczął opowiadać jakieś pierdoły,że on to udziały swoje odsprzedaje ,że to nie On kupił tylo wspólnik ,tyle że sie jako On podpisuje i inne takie pierdoły.
Niestety jako świeżak na Amazon nie wiedziałam ,czy mogę odmówić sprzedazy ,czy zrobić canel order i tez miec kłopoty.Tak wiec wysłałam co zamówił.Po 5 dniach od doręczenia założył mi sprawę ,powodem było ,ze wszystkie przedmioty róznią się wielkością i ma potwierdzone zdjęciami,co jest mało prawdopodobne ,ponieważ oby dwoje mamy towar z tych samych hurtowni.Do tego jednego przedmiotu z bodajże 6-ściu nie miałam, więc zrobiłam part refund ,a ten po kolejnych dniach zaczął mi wysyłac maile,typu 'where is my staff',nawet za ten przedmiot, za który oddałam kase.
Dzwoniłam do Amazon ,kobieta mi powiedziała,że jeśli to prawda ,to będzie miał kłopoty za wymuszenie itd..
Wiadomosć od Nich
This case ID 1390005842 serves as a reference for your query about the AZ claim filed for the order 204-8534665-0710752 .
As per our conversation, the buyer might be the manufacturer/distributor of the item. You have mentioned that you got your items directly to the distributor and for the items to be different from them is quite unbelievable. You have to represent the claim by going to the Performance in your account, then explain your story and email separately to the Guarantee team so that you could provide them the invoices and the contact information of the distributor wherein you bought it. The email address of the relevant team is:
Odpisałam jak kazali o dostałam zwrotnego
'Your account will not be debited for the refund amount because you are not at fault for this claim.'
Wróciłam ze Świąt do Uk ,wchodze na Amazon a tam że ja mam Poor account.Nim zdążyłam wyjaśnić zamknęli mi konto.
Wkurzona napisałam do nich ,że niby jakim prawem ,skoro niby nie moja wina ,a oni w zaparte że oni maja zdjecia i ewidentnie się różnią od tych przedmiotów kupionych ,że ja mam niezgodny opis z towarem itd..Odpowiedziałam ,że równie dobrze mogłabym kupić od niego i sfotografowac cegły,podłożyć towar ,albo wmówić mu że nic nie dostałam .Niestety Oni tam niewzruszeni w ogóle to trzeba byc idiotą ,żeby twierdzić ,że nie dostało się czegoś ,czego nie mógł dostać i to po tygodniu od zgłoszenia do AZ claim.
Kminiłam o co mu chodzi ,bo nie byłam raczej wielkim zagrożeniem przy jego firmie.Myślałam ,że może się wkurzył ,bo się podpiełam pod jego przedmioty ,no ale sorry takie mam prawo na Amazon że moge nie ?
Kolejna wiadomośc od nich
Our Seller Performance team will review your appeal, and you should expect a reply by 6 Jan 2016 20:30:14 GMT.
I tu się nie doczekałam
I kolejna wcześniejsza
We appreciate the information you have provided. However, a review of your account indicates you have listed against detail pages that do not exactly match your items. Before we can consider reinstatement of your selling privileges, please provide us with a detailed account of the steps you will take to ensure your listings comply with our policies.
All sellers are responsible for listing items on a product detail page that accurately describes the item in all respects. This includes, among other aspects, brand, manufacturer, UPC, model number, edition, quantity, packaging, and color. Sellers cannot list an item that does not match the detail page even if the differences are described in the listing comments.
What you can do
Respond to this message with a plan of action that includes the following:
1. Description of the issues that caused the complaints.
2. Explanation of the steps you have taken to resolve the issues and ensure that similar complaints won’t happen again.
3. Any additional details you would like us to know.
No i do sedna
Pkt 1 Mam napisac że problemem było złe opisanie przedmiotów ,przez co wprowadziłam klienta w błąd,a ten mi zrobił claima.Pochylić głowę ,przyznać rację kupującemu i obiecac poprawę..
Pkt2 Napisać ,że zmieniłam cały opis ,zmieniłam tez zdjęcia żeby nie było,wszystko pomierzyłam i zważyłam ?
Pomyślałam ,że mogę też kupić tez własne Barcode i zrobić wszystko sama ,żeby się nigdzie nie doczepiac do czyiś opisów.
Pkt3 - nie mam pojęcia
Na koniec proszę o podpowiedz ,co jeśli nie będę miała konta premium? Nie mogę przecież ponoć ingerować w opisy ,ani tworzyć własnej sprzedaży.Na razie mam to 3 miesiące za free ,które kończy się za 4 dni.
Poza tym taki ktoś,może mieć na sprzedaż np chlebak 30 cm długości ,taki sam jaki sprzedaje ja,a wpisać w opisie ,że jego ma 29 i już zgłoszenie ,że przedmiot niezgodny z opisem ..
Sorry za przydługawy post ,ale i tak mi cieżko opisać 'problem' bo zdolności pisarskie mam marne.
Tak czy siak ,chodzi o to jak odpowiedziec im ,żeby nie zamknęli głównego mojego źródła dochodu.
"Kropla drąży skałę nie siłą,lecz ciągłym padaniem"